אולם אירועים ברחובות סקירה ראשונית

חגיגה באולם אירועים ברחובות

אזור רחובות הולך ומסתמן כלהיט החדש בתחום מתחמי האירועים: שלל מקומות חדשים וותיקים כאחד מציעים שפע אפשרויות לכל שמחה בכל גודל: בר מצווה, חתונה, חינה, ברית מילה ושאר חגיגות. איך הפכה רחובות לאתר שמחות כה פופולארי באזור המרכז?

 

אם תחפשו כעת אולם אירועים ברחובות ובסביבתה, תופתעו לגלות מגוון אפשרויות כה גדול ורחב. נדמה שבעיר ובשכנותיה (ראשון לציון, נס ציונה וכו') יש כרגע היצע מרשים במיוחד למחפשי מתחמי האירועים, לכל סיבה וחגיגה שבנמצא. מדוע דווקא כאן חוגגת הסצנה על פני אזור השרון ותל אביב?

 

האזור הבא

בשל הביקוש הרב למתחמי כנסים ואירועים, נוספים עוד ועוד עסקים בתחום. נדמה שאזור גוש דן והשרון כבר רוויי, עמוס עד מאוד באולמות חתונות, וגם בנוי ברובו. גם הקיבוצים והמושבים באזור עמק חפר בצפון השרון כבר מציעים לא מעט מקומות, ולרוב במחיר גבוה יחסית. לפיכך התבקש למצוא מקומות חדשים להתרחב אליהם, אך כאלו שיהיו קרובים דיים לאזור המרכז.

 

על כן ניתן להבין את הביקוש הרב לאולם אירועים ברחובות, בנס ציונה ובראשון לציון – שלושתן קרובות מאוד לתל אביב, מציעות אלטרנטיבה מעולה לאזור השרון, ותנופת הבנייה וההתפתחות שלהן מאפשרת להוסיף עוד מקומות חדשים לעריכת אירועים. כך למשל כל אזור פארק המדע ברחובות שהתפתח מאוד בשנים האחרונות ונוספו בו גם עסקים בתחום האירועים, כמו גם מתחם הכנסים והאירועים הגדול ביותר בארץ, פברז'ה, העומד להיפתח בקרוב בצומת בית עובד בואכה רחובות. מתחם זה, המתפרש על יותר מעשרים דונם, עתיד להפוך ליקירם של השמנה והסלתה בארץ, כמו גם למקום אידיאלי לאירועי עסקים גדולים ולכנסי עיון.

 

נגישה וצעירה

בניגוד לרבים מהיישובים באזור, לרחובות יש במפתיע ווייב צעיר יותר. בכניסה אליה ממוקמים מכון וייצמן והפקולטה לחקלאות, המבטיחים אוכלוסיה סטודנטיאלית גדולה בעיר. ואכן לא מעט מהמחפשים אולם אירועים ברחובות הם זוגות של סטודנטים, המעוניינים בחגיגה קרובה לבית. בזכות אוכלוסיה זו ישנם בעיר פאבים, מסעדות, ברים ומקומות בילוי רבים, וכמו כן גם גישה נוחה מבחינה תחבורתית.

 

כאמור, המרחק לתל אביב קצר – רק כחצי שעה נסיעה ואף פחות מכך, אם מדובר באולם אירועים ברחובות הקרובים לכניסה לעיר או לצומת בית עובד. ישנם קישורים טובים באוטובוסים מכל אזור המרכז, כמו גם תחנת רכבת פעילה. אי לכך, המקום נגיש מאוד עבור מוזמנים לאירועים, מה שמוסיף לאטרקטיביות הגוברת של האזור כלבה של סצנת החתונות במרכז הארץ בימינו.

כתיבת תגובה