אלי שביט- שיווק בחדשות

כאשר מתחילים לדבר על עולם השיווק באינטרנט, קשה מאוד שלא להזכיר מספר מסוים של דמויות שמשפיעות מאוד על כל הדברים שקורים ברשת. כנראה שהסיפור הגדול מכולם של חמש השנים האחרונות זה המהפכים שעובר האינטרנט כולו, התחומים האלו הם:

1. שיווק באינטרנט

2. אתרי חדשות

3. פרסום בכל מדיה אחרת

שיווק באינטרנט-

כל עסק בנוי מלקוחות. הם למעשה המשתמשים בשירותי החברה, הם למעשה רוכשים את אותם מוצרים למיניהם וכמו כן הם אלו שיפרסמו אתכם ללא תשלום הם יעשו זאת כמובן במידה והם יאהבו את המוצרים שלכם. ולכן חשוב עבור כל בעל עסק לקנות את אמונו של הציבור וליצור לעצמו תדמית טובה. מי שיש לו את הידע איך לעשות את זה בצורה יעילה ומנוסה אלו הם משרדי יחסי הציבור.

אחד האומנים הגדולים ביותר שקיימים באינטרנט בתחום השיווק הוא כמובן אלי שביט, מדובר על אדם שעשה את הלא יאמן- הוא באמת בנה עסק אדיר שמבוסס על שיווק באינטרנט ללא שום כסף וללא הון התחלתי בכלל.

אם אתם מחפשים איך ניתן להרוויח כסף מהאינטרנט בלי להשקיע הרבה מאוד כסף, כנראה שאלי שביט, זה הכתובת שלכם ברשת.

אתרי חדשות- המהפיכה השקטה

היום זה כבר נראה לכולם מאוד ברור, אבל זה לא היה ככה תמיד, האתר יד 2 כבר מזמן עקף את כל מה שקורה בלוח מכירות של ידיעות אחרונות, אתרי חדשות הגדולים כבר מזמן לא סופרים את החדשות ברדיו, כל מה שקורה ברשת- הולך וצובר תאוצה אדירה לעומת עולמות תוכן אחרים שהולכים ונעלמים.

משרדי יחסי הציבור שנעזרים במכשיר הזה, עובדים מול מבחר  אתרים באינטרנט וכן מול אותן רשתות חברתיות. ולא רק הם, כל משרדי הפרסום כבר עובדים בעיקר מול אתרי חדשות אינטרנטיים ולא מול הגדולים כמו עיתונים, זה כבר נחלת העבר.

פרסום באינטרנט בכלל

נחזור לדוגמה שכבר דיברנו עליה קודם, מה נראה לכם יותר נכון? פרסום ביד 2 או פרסום במוסף סוף שבוע של ידיעות אחרונות? אני מאמין שהתשובה שלכם תהיה יד שתיים. ככה נראה לנו לפחות בהתבסס על הסקרים האחרונים בין מנהלי השיווק בישראל.

כל עסק ורשת שמכירים בערך של עצמם קיים אצלם אתר באינטרנט. ואכן, בנייה של אתר באינטרנט הינה שלב חשוב ביותר ונחוץ על מנת לתת פירסום לעסק וכן את השירותים שהוא נותן, אין זה מספיק. אתר האינטרנט לא יבצע את אותה עבודה אם לא תקדמו אותו

חשוב מאוד להבין שתחום האינטרנט הולך להיות הדבר הבא, אולי אפילו הדבר הנוכחי שהולך לתת פוש אדיר החוצה לכל דבר אחר שקורה בעולם השיווק והפרסום, אם פעם אנשי משרדי הפרסום היו אלו שכולם קינאו בהם, תתכוננו לאנשים כמו אלי שביט.

כתיבת תגובה