אתרי הכרויות או משרד שידוכים?

אם פעם אתרי היכרויות, משרדי שידוכים ואפליקציות היו שמורים לגילאי ה-30 פלוס, הרי שכיום, אנשים תרים אחר זוגיות בכל הגילאים ומעוניינים בחברות טובה וכנה, אמיתית וכזאת שאולי אפילו תוביל לבניית בית בארצנו הקטנה.

לא תמיד אנחנו זוכרים להודות על האופציות הרבות שעולמנו הדיגיטלי מציע לנו, במיוחד כשזה נוגע לנושא של הכרויות באינטרנט ודרכים להכיר את הזוגיות הבאה, או אפילו של חיינו. בעבר, משרדי שידוכים היו קונספט פופולארי ביותר שהלך ונעלם, אך בשנים האחרונות, צצו להן שדכניות תוססות אשר השתלבו במדיה החדשה וגרמו לשוק לקום לתחייה. כיום, אפשר בהחלט ליהנות מדרכים רבות להכין הן דרך אתרי הכרויות שונים והן דרך משרדי שידוכים באינטרנט.
ה-TOUCH האישי של שדכנית טובה
כולנו עמוסים וכולנו עובדים כדי לשלם שכירות, כך שבהחלט ניתן להבין מדוע אפליקציות היכרויות ואתרים הפכו כה פופולאריים. בגדול, הם מאפשרים לנו לדייק את הבחירות שלנו. כיום, כמעט לכולם כבר יש דפים פעילים ברשתות החברתיות השונות, כך שגם אם הכרנו מישהו או מישהי בטינדר או דרך אתר הכרויות כלשהו, תמיד נוכל לבקש את שמם המלא בכדי לרפרף בדפיהם החברתיים ולהבין דבר או שניים לגבי אופיים וסגנון חייהם.

יחד עם זאת, שדכנית באינטרנט או שדכניות דרך משרד שידוכים כלשהו, יוסיפו את הטאצ' האישי שרק אנשים מסוגלים להעניק – עם כל הכבוד לאלגוריתם של טינדר, או של אתרי הכרויות כאלו ואחרים. שדכנית בד"כ תוכל לעמוד על אופייכם בצורה אידיאלית, ויחד עם זאת גם לדעת לעמוד על סוג ההתאמה שעשויה "לעבוד עבורכם". כיום, שדכניות רבות פועלות בזירות החברתיות באינטרנט, כך שלמשל, מאוד נפוץ למצוא שדכניות שמתפעלות את העסק שלהם בזירת פייסבוק. הן בדרך כלל מחזיקות ברשותן מאגר של רווקים ורווקות, אלמנים ואלמנות, גרושים וכו', אשר לכולם מטרה אחת בודדת – להפסיק להיות בודדים.

שדכנית באינטרנט, בדרך כלל מפרסמת פוסטים בדפיה החברתיים, תוך שהיא שומרת על עילום שמות הלקוחות שלה, ואינה מפרסמת פרטים מזהים. יחד עם זאת, השדכנית בדרך כלל תכלול בפרסום את סגנון חייו או חייה של הלקוח\ה.
טיפים להיכרויות באינטרנט
השימוש באפליקציות הוא מאוד נפוץ, היות והן נועדו, מה שנקרא, לזרז תהליכים. אנחנו מקבלים רושם תוך מספר שניות לגבי הבנאדם דרך אתרי הכרויות ואפליקציות, כך שהתוכן שאנחנו מעלים לכרטיסים שלנו – חייב להיות איכותי ומדויק! מומלץ מאוד לחדול מכל העניין הזה של משקפי שמש. נכון, משקפי שמש הם חלק מהחיים ואנחנו מבלים חצי מהיום כשהם על פנינו, אך באתרי הכרויות אנשים מחפשים לראות את המבט שלכם, את העיניים, לא את ה"תחפושת".

שדכנית טובה, תבקש תמונות שלכם שכלל לא צולמו על ידכם, אלא על ידי צלם מקצועי או לפחות אנשים בסביבתכם. צילומים אותנטיים, הם לא צילומי סלפי. אין רע בזה, אבל מספיקה תמונה אחת עם משקפי שמש או סלפי. מעבר לתמונות, נסו לקחת כמה דקות ולחשוב איך אנשים אחרים (חברים קרובים) היום מתארים אתכם. תוסיפו כמה מילים לגבי עצמכם, לגבי סוג הפרטנר שאתם מחפשים אחריו. אף אחד מאיתנו לא מחפש "חתול בשק", כך שכמו שאתם מעוניינים לדעת מי שם מאחורי הטלפון, כך גם אנשים אחרים מעוניינים לקרוא כמה מילים לגביכם.

אחד מהיתרונות בשירותים של שדכנית באינטרנט ובמשרדי שידוכים, הוא בכך שהשדכנית תיקח את הזמן בכדי להכיר אתכם. זה יתרון שפשוט לא קיים באתרי ההכרויות, אך לא כל בנאדם מרגיש שהוא באמת זקוק לזה, כך שנשאיר את הבחירה בידיכם.

בשורה התחתונה, לא משנה במה תבחרו בכדי לאתר זוגיות באינטרנט, כל עוד תעשו את זה בלב שלם ותבינו שזו דרכו של העולם כיום. אנשים מאוד עסוקים בשגרה היום יומית, כך שהפתרונות שהאינטרנט מציע, הם מדויקים להפליא, ומערכות זוגיות רבות כבר נוצרו בזכות אלגוריתמים ורובוטים משונים, שכבר מזמן לוקחים חלק פעיל בחיים של כולנו. עידן הרובוטים או לא, בינתיים אנחנו מפיקים מכך לא מעט תועלת.

כתיבת תגובה