בין לימודי אנגלית דרך האינטרנט ובין לימוד בכיתות

 

הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

העולם הגדול והמתקדם יותר של ימינו מציע לנו אפשרויות מרתקות ונוחות הרבה יותר שכלל לא היו קיימות בעבר הרחוק. הנושא החשוב של לימודי אנגלית בישראל הוא כזה שגם כן מדגיש לנו עד כמה העולם עבר מהפך בשני העשורים האחרונים, והיום אפשר הן להגיע לכיתה מסודרת במוסד לימודים איכותי במסגרת של לימודי אנגלית לילדים והן אפשר ללמוד מהבית במסגרת לימודי אנגלית און ליין כדי שהדבר יהיה נוח יותר.

 

נראה כי חשוב להבין שהיום האפשרויות בפני כל אדם הן כמעט בלתי מוגבלות לגבי לא מעט דברים. כך אנו רואים כיצד רבים הם אלו שעבורם לימודי אנגלית למבוגרים יכולים להיות נוחים ואיכותיים הרבה יותר, וכך אנו רואים גם כיצד לימודי אנגלית עסקית יכולים להיערך בכיתות אישיות יותר על מנת לענות על צורך נקודתי חשוב ביותר. דברים אלו הם תודות לטכנולוגיה שמאפשרת ללמוד בכיתות שמצוידות בציוד מתקדם או אף בבית דרך האינטרנט.

 

יש אנשים שמרגישים נוח יותר ללמוד לבד

מאחר ולכל אחד יש את דרך החיים שלו, הרי שאנו רואים כיצד אופי והעדפות אישיות משפיעים על בחירות רבות בחיים. לגבי לימודי אנגלית בישראל קל לראות כיצד יש את אלו שמרגישים הרבה יותר נוח ללמוד לבד ומביתם. אין ספק שאי אפשר להתווכח עם אדם שרוצה ללמוד שפה זרה בצורה אישית יותר ומעוניין לעשות זאת בשעות שמתאימות לו ומהמקום שבו הכי נוח לו להיות בזמן כל שיעור ושיעור.

 

יש עוד סיבות שיכולות להראות מדוע לימודי אנגלית יכולים להיות נוחים יותר בכל הקשור ללמידה מהבית דרך רשת האינטרנט. לעתים אנשים מסוימים לא אוהבים את הדינאמיקה שיש בכיתה של לימודי אנגלית עסקית והם יכולים להרגיש טוב יותר כשהם עובדים בצורה אישית מול מורה און ליין מבלי שתלמידים אחרים שואלים יותר מדי שאלות, נתקעים עם החומר, מאחרים לשיעור, או דברים בעייתיים אחרים כגון אלה.

 

לימוד בקבוצה עדיין מציג יתרונות משלו

לעומת כל מה שנכתב בפסקה לעיל, הרי שכאמור יש בעולם שלנו סוגים שונים של אנשים בעלי העדפות שונות ואופי משלהם. לכן לימודי אנגלית בישראל יכולים להיות כאלו שעבור רבים יהיו משהו אותו ניתן לעשות רק בכיתת לימוד. זאת מאחר ורבים מבינים עד כמה בכיתה של לימודי אנגלית יכולה להיות דינאמיקה חיובית מאוד בזכות שאלות שמעלה תלמיד מסוים עליהן לא ממש חשבו תלמידים אחרים וכיו'.

 

אם נחשוב על כך מעט יותר לעומק, הרי שלעתים יהיו כאלו שישמחו ללמוד בקבוצה מאחר והם לא זאבים בודדים, אם נגדיר אותם כך, אלא שהם אוהבים לבלות מספר שעות עם קבוצת אנשים גם אם מדובר על לימודי אנגלית ולא על בילוי. כך או כך, מוסד לימודים רציני צריך לחשוב על העדפותיו של כל אדם על מנת להציע לימודי אנגלית און ליין או כיתות לימוד שערוכות בצורה מלאה לקידומו של כל תלמיד בשפה זו.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה