גן אירועים או אולם אירועים?

אירוע משפחתי אינו דבר של מה בכך. בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה או ברית מילה, לרובנו חשוב שהאירוע יהיה מיוחד וכזה שישאיר חותם על האורחים. בקיצור – אירוע שיהיה כיפי ומהנה ומצד אחד, ושלא ירוקן לנו את הכיס מצד שני.
עבור רוב האנשים, גני אירועים נחשבים ליותר איכותיים ויוקרתיים מאולמות אירועים. יש לכך מספר סיבות: יכול להיות שזה משום המרחבים והשטחים הגדולים שמציעים לרוב גני האירועים, ו/או הסביבה הכפרית, הצמחייה ואווירת "גן עדן" שאופיינית לרוב לגן אירועים. כפועל יוצא מכך, גני אירועים בדרך כלל יקרים באופן משמעותי מאולמות אירועים, בהנחה שמדובר באותה רמה.
בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה רחבה כאשר זוגות צעירים רבים מעדיפים למסד את הקשר בינהם בגן אירועים. כאמור, חתונה בגן אירועים מעניקה חוויה מיוחדת וחלומית, שכל כלה ממוצעת חולמת עליה…
גני אירועים פועלים לרוב לאורך כל השנה, אם כי לארגן אירוע עם מוזמנים רבים בעונת החורף עשוי להיות פרובלמטי. מספר גני אירועים מציעים גם אולם סגור בסמוך, בהם ניתן לקיים אירועים גם בימים גשומים ללא פחד וללא חשש. גני אירועים אחדים אף מאפשרים חימום וכיסוי של גן האירועים בעונת החורף, אם כי עבור חלק מהאנשים הדבר פוגע בחוויה של להתחתן בגן אירועים.
כידוע לכל, הפקת אירוע בסדר גודל כמו חתונה זהו עניין הכרוך בעלויות לא מעטות. לכן, מומלץ ואף הכרחי לערוך סקר שוק מקיף בנושא גני אירועים ואולמות אירועים. כדאי לקחת בחשבון פרמטרים כגון מספר החניות (ביחס למס' המוזמנים) ומרחק הנחייה מהגן/אולם; תכולת המקום (מס' אנשים); האם המקום מציע שירותי קייטרינג/מוסיקה (בכך אפשר לחסוך עלויות); גישה לנכים – במידת הצורך.
לסיכום, כל הפקה של אירוע היא שאלה של תקציב והעדפות אישיות. במקרה שאינכם רוצים לוותר על אווירה פסטורלית ומרחבים ירוקים, גן אירועים היא הבחירה עבורכם – אם כי עליכם להיות ערוכים להוצאה לא מבוטלת. במידה והתקציב שלכם מוגבל, ניתן בהחלט למצוא אולמות אירועים ברמה שלא תבייש גם גני אירועים. חלק מן האולמות מאובזרים עם תוספת של מערכות בקרת אקלים.

כתיבת תגובה