דרכים להיפטר מצרעות

מזיקים הם תופעה מעיקה במחצית מהדירות באזורנו, ובשיא הכנות אין זה חשוב אם אתם מתגוררים בלופט בגבע או בקומה 3 בנתניה. ישנם לא מעט סוגים של פרוקי רגלים ומזיקים אשר נמצאים בדירות שלנו, בעלי חיים לדוגמת: ירבועים, דבורים ואל נא נשכח עורבים.

הסוגיה החשובה היא כיצד ניפטר מהם? הפתרון הוא די מסובך. הוא משתנה ותלוי בסוג המטרד וגודל ה'אסון'. אך העניין שכדאי מאוד שנדע זה שהחוכמה היא עוד מההתחלה למנוע את מטרד זה.

צרעות

בהדברת מזיקים, בדומה לנקודות ונושאים שונים אחרים בחיים, נתכב על הרבה טיפים והצעות. בכל אופן מראש, מומלץ להבין שלצערינו רוב ההצעות שינתנו לכם לא יספקו פתרון במאת האחוזים ולא פחות חשוב, כדאי לקבוע ולבחור בהמלצה בהתאם לזן המטרד שמעוניינים להרחיק אחת ולתמיד.

הצעות שימושיות

פיתרונות שימושיים – יש לא מעט טיפים השייכים לקשת זו, כמו לדוגמה מספר חומרים ותבלינים בייתים התגלו בשנים האחרונות כיעילים להפליא: כורכום ופפריקה טובים על מנת להפטר מחיפושיות ונמלים קטנות ש'מבקרות' באופן קבוע בארונות ועל השיש.

חומרי ריסוס – האספקט הזה מציע לכם לא מעט מוצרים שונים שיכולים לסייע: אביזרים שמשמשים לריסוס "לא מקצועי" ואפילו להדברת וריסוס בגינה. אבל מהותי להפנים שבמרבית הפעמים חומרים כאלה מהווים הקלה זמנית, והמטרד נוטה בד"כ לצוץ שוב אחרי זמן לא רב.

הדברה מקצועית – מענה זה הנו לדעתי האישית הכדאי ביותר. הוא כנראה יכול לעלות יותר אולם יכול, ברוב הפעמים, לספק תשובה לסוגיה למספר שנים. קיימים הרבה מאוד חברות ונותני שירותים בשוק אולם רובם לא יביאו לפתרון המבוקש.

לבחור חברת הדברה:

כשרוצים לבחור בחברת הדברה כדאי שתוודאו מספר דברים:

מחיר – ענף ההדברות מלא בנותני שירות, כך בעצם במרבית המקרים תוכלו להשיג מחיר אטרקטיבי.

עוסק מורשה – כדאי תמיד לשאול שישנו למרחיק המזיקים רישיון עיסוק של הגורם הרלוונטי וגם, שההדברה נעשת רק עם חומרים מאושרים ע"פ חוק וכמובן גם שהיו אפקטיביים.

ערבות להצלחה – חלק ניכר מנותני השירות (שבאמת נחשבים כטובים) מספקים ללקוחות שלהם ערבות להצלחה לזמן שנקבע מראש על הריסוס, לכן מומלץ להזמין ולהתקשר לאלו שמציעים אחריות זאת.

הכנה מקדימה

ישנם הרבה הכנות שכדאי מאוד לבצע בהתחלה, לפני הגעת המדביר. גם בשביל לכווץ ולקצר את משך העבודה ומעבר לזה, בשביל לייעל ולשפר אותה.

אם ההדברה מתבצעת בדירה או בבית יש צורך לטפל בפנים הבית ע"פ מתווה זה – להכניס ולהחביא אוכל גלוי במזווה, לאסוף בגדים ולדאוג שהיה נקי לפני תחילת התהליך.

כמובן אם ההדברה מתרחשת בגינה כדאי לכם לאחסן ציוד וריהוט שיש בחצר, ובנוסף לכך לדאוג מראש שהחברה משתמשת במוצרים בעלי רעילות נמוכה.

היה ואתם בעלים של חמוס הכרחי להתכונן ולדאוג למתחם נקי עבורו לכמה שעות תלוי בחומר.

בתאכלס יש הצעות וטיפים שלא כללתי, בספקטרום זה, ובמידה ואתם זקוקים לרעיונות שונים? קראו ב-הדברת דבורים.

נימה אישית

משהו קטן נוסף שיש צורך לציין בכתב הוא האספקט האקולוגי. ברור שאנשים רוצים מאוד להיפטר ולהרחיק, לגמרי, את המזיקים המרגיזים שפוסעים להם במגרות והארונות, אבל בכל מקרה מומלץ שנזכור שבמאבקנו להשמיד מכרסם מסוים אנחנו עלולים להטיל מום בבצמחיה ובבעלי חיים שונים ואפילו בנשים וילדים, על כן אני ממליץ לקנות חומרי הדברה באופן שקול.

כתיבת תגובה