הדפסה על מוצרים

מיתוג אירועים - הדפסה על מוצרים למיתוג אירוע אישי או עסקי

הדפסה על מוצרים – למי זה יכול להשתלם?

כשאנחנו חושבים על שיווק ופרסום של עסק, מוצר, שירות או אפילו אירוע, אנחנו יכולים לדמיין שימוש באינספור כלים, בין אם מדובר בכלים דיגיטליים או פרונטאליים. עסקים בדרך כלל משתמשים באמצעים כגון שלטי חוצות, מודעות בעיתונות וברדיו, פרסום באינטרנט ועוד.

אך מן הסתם, לא תמיד זה אפשרי לכל אחד. לא לכל עסק זה משתלם להוציא כסף על פרסום בפלטפורמות כאלה, אשר לא פעם זה מחייב הוצאה כספית מאוד גדולה, של אלפי ועשרות אלפי שקלים, כאשר רמת התועלת מכך יכולה להיות מאוד נמוכה. ניקח למשל עסק קטן שכונתי, אשר גם אם הוא יפרסם את עצמו בכל האמצעים הקיימים, עדיין ספק רב אם הוא יחזיר לעצמו את ההשקעה, וזה בהנחה כמובן שיש לו בכלל את היכולת לעמוד בעלויות הפרסום השונות.

לכן הוא חייב להיות יצירתי ולהשתמש בכלים אחרים לצורך פרסום ושיווק. הדרך הטובה ביותר עבורו היא, הדפסה על מוצרים. הרעיון היא לא הדפסה רק על מוצרים שהעסק מוכר, אלא על מוצרים שיכולים לשמש את קהל הלקוחות שנכנס אליו לחנות, ויכולים לשמש אותו בצורות שונות.

כך למשל אפשר למצוא הדפסה על חולצות, הדפסה על כובעים, תיקים, שמשיות ועוד שורה של מוצרים שיכולים לשמש אותו ביום-יום או במצבים ייחודים. בצורה כזו, העסק גם יוצר תחושה של שייכות עבור הלקוח, גם מושך אליו לקוחות אשר ירצו אולי להשתמש באותם מוצרים שהוא מציע להם, וגם הוא יוצר לעצמו פרסום נייד, כל מי שישתמש בחולצה, תיק או כל דבר אחר, בעצם יעשה עבורו פרסום חינם.

צריך לומר, בשביל ליהנות מהדפסה על מוצרים באיכות גבוהה, לא צריך הרבה. צריך גורם שמתמחה בשיווק ופרסום ברמה סבירה (או להציג יכולות יצירתיות באופן עצמאי) וכן צריך בית הפקות דפוס שמתמחה בהדפסה איכותית מסוג זה. באופן כזה, אפשר לייצר לא מעט מוצרים מודפסים ולהציע אותם ללקוחות שונים.

לא רק הדפסה לצורך פרסום ושיווק

צריך לומר, הדפסה על מוצרים מותאמת לא רק לצורך פרסום ושיווק, אלא גם לצורך מיתוג, בין אם זה מיתוג אירוע ציבורי או מיתוג חתונה וכל אירוע פרטי אחר. אנחנו יכולים לראות הרבה פעמים, הורים אשר מבצעים הדפסה על חולצות לצורך אירועים מיוחדים של הילדים, חברים שמשתמשים בכך לצורך מסיבות, קבוצות ריצה או קבוצות ספורט ועוד שורה ארוכה של גורמים שבוחרים באופציה של הדפסה על מוצרים בכלל והדפסה על חולצות בפרט, לא מתוך כוונה לשווק ולפרסם את עצמם, כמו מתוך כוונה לייצר כלי לזהות משותפת. כמו רוצים לומר, מי שלובש את החולצה, למי שיש אותה, הוא שייך למשהו מיוחד, יוצא דופן, משהו שאין לאחרים.

כל זה יוצר ייחוד שאי אפשר תמיד לייצר בצורות אחרות, בטח לא בנראות שכזו.

כתיבת תגובה