הובלה זולה יש חיה כזו

נגמר החוזה על הדירה? עוברים למרכז? קשה למצוא אנשים ששוכנים כל החיים באותה דירה. בקצב החיים של היום אנו מוצאים צורך לעבור לבית אחר מספר לא מבוטל של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם. העברת תכולת הדירה נתפסת כ תהליך ארוך ומעייף. קטע הקריאה שלפניכם יתן מענה לאלו שמחליפים מקום מגורים עוד זמן קצר, ובו תוכלו למצוא נק' למחשבה על מעבר דירה.

ראו את המעבר באור חיובי

אל תשכחו למה אתם עוברים. חלק מהותי מאנשים עוזבים את הבית למקום חדש בנסיבות טובות של התקדמות לבית פרטי גדול ומרווח או שהסתיימו עבודות השיפוצים. אין מחלוקת, המעבר יכול להיות מייגע אך גם אותו אפשרי לעבור בשלום.

כל העצות למעבר חלק, מהיר וללא דאגות

התכוננו מראש, עשו בדיקה של אפשרויות להעברת הבית שלכם מס' שבועות לפני. בדרך זו תמנעו מהפתעות ותהיו מוכנים ליום הובלת המשרד בצורה טובה.

אין מספיק זמן לארוז? ניתן לאתר מגוון חברות שנותנות שירות אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות אורזים יבוא לבית יום לפני תאריך ההובלה כדי לארגן בארגזים את רכושכם.

אם נקלעתם למצב שאתם חייבים להתפנות מהמשרד לפני התאריך בו מאפשרים לכם להכנס לדירה אליה אתם עוברים הסירו דאגה מליבכם! באזורים שונים של הארץ ביכולתכם למצוא מספר חברות שבבעלותן מחסנים שכל מטרתם אחסון תכולת משרדים. המחסנים מושכרים על בסיס יומי איך ניתן למצוא אחסון ליותר זמן ואף במחירים זולים יותר.

אין פשרות – הובלה

אם יצא ואתם אורזים לבד או שהעדפתם לקחת את שירותיה של חברת ההובלות כדי שיארזו הקפידו לארוז את חפציכם בקפדנות כך הם יגיעו בבטחה לדירתכם החדשה. בטוח לא תרצו שהאגרטל שסבתא רבתא חיה קנתה לכם לחתונהישבר בדרך, נכון?.

לא חוסכים באמצעים כשמדובר על מובילים, לא כל אחד עם משאית יוביל את חפצכם בבטחה. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכדומה דורשים כושר נשיאה רב. בנוסף, ריהוט מסוים כמו: שידות מעץ מלא ארונות שידרשו פרוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, יש לוודא שהמוביל שלכם מסוגל לכך. עבודה זו דורשת תשלום בנפרד.

אמדו את המעלית בבית הנוכחי ובבית אליו אתם מעבירים את הרכוש. אם יצא מצב שהמדרגות צרות מדי יש מצב טוב שתצטרכו להוסיף שירות של מנוף.

תוכלו להשכיר שירותים של מנוף בצורה נפרדת אך הדרך הטובה יותר היא לבדוק אם חברת ההובלות אותה אתם מזמינים עובדת עם שירותי מנוף, כך תצמצו עלות. לפעמים עדיף לקחת מנוף, גם אם אפשר בלי. השימוש במנוף יחסוך דפיקות על החפצים שלכם בדרך למטה.

רוצים לשמוע עוד פרטים? הייתם רוצים לעשות סקר שוק? כנסו לפורטל האינטרנט בו תקבלו פרטים ממיטב נותני השירות בכל הארץ.

כתיבת תגובה