הובלות למעבר הראשון מבית ההורים

הגיע הזמן ואנו יוצאים מבית הורינו, אנו כבר בוגרים היכולים לפרנס ולדאוג לעצמנו ויותר מכל אנו זקוקים כבר לפינה שקטה משלנו שבה נוכל להתחיל את חיינו כאנשים עצמאיים. המעבר איננו קל, עד כה התרגלנו כי מטפלים בנו ובכל מה שקשור למשק הבית, הבגדים תמיד מגיעים מכובסים ומקופלים לחדרנו, המקרר תמיד מלא בכל טוב, האוכל תמיד מוכן חם על השולחן והבית תמיד נקי.

את כל הדברים הללו אנו לוקחים כמובן מאליו, אנו לא מקדישים לכל העבודה הקשה הזו מחשבה או חצי מחשבה במהלך היום יום, ונוח לנו כי יש מישהו אחר שעושה את העבודה הזו בשבילנו ומעבר לעבודה הזו שנחסכת מאיתנו כל עוד אנו בבית הורינו, גם הוצאות כלכליות של חשמל, מים, ארנונה, אוכל וחשבונות כאלו ואחרים נחסכים מאיתנו ולמעשה איננו באמת מודעים לעלות הגובה שלניהול ותחזוק משק בית.

כך כאשר אנו עוברים לדירה משלנו השוק וההלם הוא גדול, פתאום הכביסה לא מכבסת את עצמה, הבית לא נשאר נקי לאורך זמן, המקרר מתרוקן מהר מאוד והכיס מהר עוד יותר, אך בכל זאת יש משהו מאוד מתוק ברגעים הראשונים הללו של עצמאות ואין שום דבר בעולם שיכול להחליף את תחושת החופש של מגורים מחוץ לבית ההורים, כי לא עוד דין וחשבון על הגעה מאוחרת, על כלים שנשארו בכיור ועל כביסה מלוכלכת ברצפת חדרנו, אנו חופשיים לחיות את חיינו כרצוננו וכבחירתנו.

וכעת רגע לפני המעבר לדירה משלכם ישנם מספר סידורים שיש לוודא שעשיתם על מנת לעבור חוויה חיובית וחלקה בעת המעבר כגון אריזה, הובלה ופריקה. הכאב ראש הגדול ביותר במעבר דירה הוא האריזה, וככל שאתה מתבגר יותר ככה יש ברשותך יותר חפצים וכך המעבר נהיה מייגע יותר ויותר. אך במעבר ראשון מבית ההורים לרוב אין ברשותנו רכוש רב ורוב הציוד נרכש חדש ומובל ע"י חברת הרהיטים. הציוד שכן יש להעביר כגון בגדים וריהוט מינימאלי שברשותנו איננו מסובך לאריזה ותהליך האריזה יהיה קצר ביותר, אך מומלץ להכין מבעוד מועד קרטונים, נייר דבק, מספריים, עיתונים ישנים וטוש לכתיבת התכולה על הקרטון.

לאחר שסידרנו את נושא האריזה כעת עלינו לדאוג להובלה, השאלה הראשונה שכדאי לשאול את עצמכם האם אתם מסוגלים להעביר את חפציכם לבד או שאתם זקוקים להובלה מקצועית? כמובן זה תלוי בכמות הרכוש ובגדולו, במידה והחלטתם להעביר את הרכוש ע"י חברת הובלות מקצועית תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות המציעות לכם מגוון שירותים, ישנם חברות הובלות קטנות אשר מציעות בעד סכום קטן להוביל הובלה פשוטה של מספר פריטים לא רב, וישנם חברת הובלות המספקות שירותים להובלות גדולות ומורכבות יותר.

עם כל חברה אשר תמצא ודאו את המחיר המדויק, טיב השירות, מה ההובלה כוללת, שעה ותאריך מדויקים וודאו ליידע את חברת ההובלות לגבי הימצאותה או חסרונה של מעלית, פריטים גדולים אשר לא יכנס למעלית (במידה ויש אחת) ופרטים כאלו ואחרים אשר יכולים לשנות את מחיר ההובלה, בצורה כללית ככל שיש מאמץ גדול יותר בהובלה ואלמנטים מקשים ככה המחיר יהיה גבוה יותר.

המאמר מוגש מטעם נתי נוישטיין.

כתיבת תגובה