החלפת מסך לגלקסי 4 שידרוג הגלקסי הישן

מכשיר הסמארטפון הוא אחד מכלי העבודה העיקריים שלנו ביום יום ועל כן מהיותו כלי עם שימוש תדיר ויומיומי הוא חשוף לתלאות היום ולנזקים, תאונות ובלאי טבעי כתוצאה מהזמן והשימוש. חידוש המכשיר במקרה של שבירות מסך, סדקים או שריטות היא דרך מעולה לשדרג את המכשיר ולהפוך אותו לכמו חדש באמצעות פעולת החלפת מסך לגלקסי 4 בקלות ובמהירות.

מסכי גלקסים

החלפת מסך גלקסי 4 היא לא משימה כה פשוטה כמו שהורגלנו אליה בדגמי הגלקסי הקודמים. מסכי הגלקסי 4 שונים במבנה ובצורת ההרכבה מדגמי הגלקסים המוכרים, ובמיוחד בהשוואה לשאר מכשירי הסמארטפון הנפוצים. מסך הזכוכית המשמש כשכבת הגנה למשל מודבק בצורה מיוחדת אל מסך ה LCD ואל שכבת הטאץ' האלקטרונית, כך שהתעסקות במסך הגלקסי 4 דורש מיומנות וסט כלים שונה מכל מה שהכרנו עד כה. החלפת מסך לגלקסי 4 היא אמנם משימה מורכבת בידיו של אדם פשוט, אך בידי טכנאי אלקטרוניקה המתמחה בתיקון סמארטפונים לדגמי הגלקסי, זוהי משימה פשוטה וקצרה שלא צריכה לעורר אצלכם שום חששות.

כשהמסך נשבר מחליפים

תקלות במסך מתחלקות לרמות שונות של זנק ולמגוון רחב של בעיות שונות ולא כל דבר כדאי לתקן. לעיתים כדאי לעשות את השיקול הכלכלי של האם השריטות במסך שלכם שוות את ההוצאות הכרוכות בטיפול גלקסי במעבדה. תקלות מורכבות יותר או כאלה שמונעות שימוש תקין במכשיר הן תקלות עימן אין לכם ברירה מאשר להגיע אל המעבדה לצורך החלפת מסך לגלקסי 4 שלכם. ישנה כמובן אפשרות של החלפת מכשיר או לנסות באמצעות קיטים מוכנים עם ציוד וכלי עבודה פלוס מדריכים אינטרנטים, להחלחליף את המסך בכוחות עצמכם. אך כמובן המשימה איננה לכל אחד ובמידה ואין לכם ידע באלקטרוניקה או נסיון מתאים ומיומנות הכרחית, השאירו את העבודה לידיים מקצועיות.

 

בחירת מעבדת תיקונים – החלפת מסך לגלקסי 4

מעבדת תיקוני סמארטפונים בוחרים כמו שבוחרים מוסך. דבר ראשון מחפשים המלצות מחברים ובני משפחה, עורכים סקר שוק באינטרנט ומפירסומים שונים ומנסים להתרשם מהרושם של המעבדה ואף מהטכנאים ואנשי המכירות שלה. כאשר מצאתם את המקום שמתאים לכם הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר, דואגים לברר מה שירות ההחלפה של המסך כולל, איזו אחריות נכנסת לתוקף בסוף הטיפול וכמה זמן אמור להיערך כל התהליך. זיכרו כי עד שלא שילמתם הכח בידים שלכם וחשוב לבחור את המעבדה המתאימה ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה