המדריך למציאת דירה בשרון

במאמר שלפניכם נלמד אתכם כיצד יש למצוא דירה בשרון. יצוין כי בתי המגורים שבשרון הם בתים שלא רק שערכם הולך ועולה, גם טיב ההשקעה הולך ומתחזק, שכן זו השקעה בטוחה, שניתן גם להיחלץ ממנה כשתרצו למכור, וגם לעשות את זה ברווח גדול משום שעקומת עליית המחירים שם תלולה, ונכון לעכשיו תמשיך להיות כזו: מחד, עוברות לגור שם כמעט רק אוכלוסיות חזקות, מאידך – חלק אחר של האוכלוסיות החזקות בארץ מעדיף להישאר בתל אביב מטעמי נוחות (מקומות עבודה זמינים, וחנויות פתוחות עד מאוחר בהישג יד, למשל) מה שאומר שהכמות המסתכמת של העוברים לגור בשרון היא מעטה. כשאזור נדל"ני מכיל גם מעט אנשים, וגם חומר אנושי איכותי – זה מתכון בדוק לעליית מחירים, מה שאכן קורה באזור הירוק.

אתר חברת תיווך המתמחה בוילות בשרון

כך, למשל, אם רצונך הוא לגור בתל מונד, אתר חברה המתמחה בוילות בתל מונד. החברה תסקור עבורך את האזור, תמפה עבורך את נקודות החוזק של היישוב, ותאתר עבורך בתים ודירות למכירה בשרון. בשלב זה החברה תבוא אלייך עם מספר שאלות מכווינות שבאמצעותן היא תוכל לסייע לך להגיע לדירה.

הגדר טווח מחירים נדרש

בשלב זה, תידרש לספק טווח מחירים נדרש. יצוין כי בתים פשוטים של 2-3 חדרים יתחילו להימכר במחיר של 2 מיליון שקלים, ולכן קחו בחשבון רף מינימום גבוה. יחד עם זאת, חשוב להזכיר ולציין שזו ערובה בטוחה, שכן מרגע שיש לכם בית באזור אתם נמצאים על "הגל" של עליית המחירים, ולפי שעה לא נראה שמשהו יכול לעצור זאת ככל שמדובר באזור השרון.

ציין האם יש מגבלות הנדרשות למגורייך

מגורים לשכבת גיל מבוגרת או קשישה, מגורים לצעירים, מגורים לזוגות, מגורים לרווקים מגיל 35. הנתונים הללו חשובים על מנת למצוא את הבית הנכון עבורך. לדוגמה, אם אתה צעיר, וקנית לבד, בלי סיוע של חברת תיווך, ונקלעת לשכונה של קשישים, פירוש הדבר שלא תוכל להזמין את חברייך מאוחר, לנגן ולעשות דברים שהיו נראים לך טריוויאליים כי הם ייתפסו כמטרידים את השכנים, ולהיפך כאשר קשיש שנקלע לשכונה של צעירים. עבור זוגות או רווקים ישנם פתרונות דיור מיוחדים.

יצוין כי לא כולם מתאימים לרכישת דירה בשרון, אבל מי שיימצא מתאים מבחינה כלכלית יזכה לנכס בדיוק מהסוג שחיפש. יצוין כי גם אם השתנו הצרכים הלוגיסטיים שלך בתחום הדיור, קל מאד למצוא שוכרים או קונים ולעבור לגור בבית אחר.

כתיבת תגובה