הסרת שיערות מהגב, בטן, פס טבור, פנים, אוזניים – להנות מגוף חלק יותר


האופנה בעשרות השנים האחרונות, מכתיבה לנו גוף חלק ונקי מכל שיער מיותר. אם בעבר טיפולי הסרת השיער היו מבוקשים על ידי נשים בלבד, הרי שכיום ישנם לא מעט גברים, המעוניינים להסיר שיער עודף מגופם וליהנות מגוף חלק יותר. ישנן לא מעט שיטות של הסרת שיער, אולם בזכות הטכנולוגיה הקוסמטית המתקדמת, מוצעים פתרונות יעילים יותר, המאפשרים ליהנות מגוף חלק לאורך זמן. פתרונות אלה מוצעים הן לנשים והן לגברים ונחשבים בין היעילים ביותר.

הורדת שיערות – איזה שיטות קיימות להסרת שיער ?

במקום לסבול מכאב השעווה, ממריטות בלתי נסבלות ומתוצאות שאינן מחזיקות לאורך זמן, מכוני הקוסמטיקה מציעים לכם שיטות מתקדמות ביותר של הסרת שיער, המבטיחות גוף חלק. אחת מהן מבוססת על גלי אור – אינפרא אדום. באמצעות שיטה זו מוחדרות הקרניים ישירות אל זקיק השערה ומשמידות אותו. המכשיר, איתו נעשה שימוש במסגרת טיפול זה, פולט אור אינפרא אדום, הכולל אנרגיית חום, המתבייתת על צבע כהה, כלומר על השערה עצמה, שכהה יותר מצבע העור, ומשמיד אותה. מכיוון שלכל שערה כמה מחזורי צמיחה, כולל טיפול זה מספר מפגשים לצורך השמדת זקיק השערה לחלוטין. טיפול הסרת שיער באופן זה מאפשר הסרה של 80 אחוזים, אולם השיער הנותר איננו כפי שהיה קודם לכן, כי אם דק הרבה יותר, בהיר יותר ופלומתי. מדובר בתוצאות מרשימות במיוחד, מהן ניתן ליהנות כבר לאחר חמישה טיפולים בדרך כלל. טיפול ייחודי זה מתאים לאזורים שונים בגוף ומציע תוצאות מרשימות במיוחד. במקום גילוח או שעווה, ניתן לבחור בטיפול יעיל יותר, שאיננו מכאיב. חשוב לדעת כי מדובר בטיפול הדורש התמחות והכרות עם אופן השימוש במכשיריו. ועל כן, בעת פנייתכם אל מכון קוסמטיקה לצורך קבלת טיפול  מסוג זה, יש לוודא כי מדובר במכון קוסמטי בעל הכשרה מתאימה וניסיון בטיפולי הסרת שיער אלה.

הסרת שיער מהגב, חזה, אוזניים, פנים ..ליהנות מגוף חלק יותר

החורף הוא תקופה מצוינת להתחיל ולהתכונן לקראת הקיץ. אחת הדרכים לעשות זאת היא לבחור בטיפולי הסרת שיער יעילים ביותר, כדי ליהנות מגוף חלק יותר. במכון הקוסמטיקה מקצועי להסרת שיער תוכלו ליהנות ממגוון של טיפולים קוסמטיים מסוגים שונים וכן מטיפולי הסרת שיער. חשבו לבחור מכון מקצועי עם וותק רב בתחום  ומציע לכם צוות מקצועי ומיומן ביותר, בעל הכשרה מתאימה בטיפולי הסרת שיער ושאר הטיפולים. צוות המכון עומד לרשותכם בכל עת ומבטיח לשרתכם באופן המקצועי ביותר.

הלגה מנכל " הלגה מרכזים קוסמטיים בראשון לציון"

הלגה רקנטי, מרכז טיפולים אסתטיים

מנכ"ל "הלגה מרכזים קוסמטיים" - קוסמטיקה מתקנת לבעיות עור ואסתטיקה טיפולים לפצעי בגרות ואקנה בפנים, גב,ישבן, זרועות. כתמי עור , כתמי שמש, כתמי גיל, הבהרת העור ונמשים, הצערת העור, מילוי קמטים, טיפולי קמטים במכשור מתקדם, הצערת העור מסביב לעיניים, צלוליט, הצרת הקפים, הסרת שיער, טיפולי פנים מתקדמים לנשים ולגברים. מעל 20 שנות וותק בתחום עם 30 אנשי צוות מיומנים אשר מיישמים את שיטת הלגה המשלבת בין טיפוח לאורח חיים נכון. התאמת שיטת הטיפולים בהתאם לבעייה של המטופל.

כתיבת תגובה