הסרת שיער בלייזר מעולם הסלבריטאים

הנה כתבה קצת שונה אשר עוסקת בתחום הסרת שיער בלייזר מעולם הסלבריטאים

קים קרדשיאן נתבעה עלידי מתחרה הסרת שיער

מגזין הרכילות "מלכה" מספר שכרגע יש לקים דברים נוספים להתמודד איתם ברמה המשפטית לאחר הגירושים המתוקשרים מקריס האמפריד , התביעה נגדה היא מחברה אשר מייצרת מכשירים ביתיים להסרת שיער , לטענת חברת טריה קים מייצרת הבטחות שוווא  והצהרות כוזבות לגבי מכשיר לייזר זה המטפל בהסרת שיער למכשיר זה קים משמשת כדוברת.

אבל למעשה לא לTRIA יש בעיה עם קים אלא מתחרה בשם רדיאנסי , האם רדיאנסי מייצרת כלי פופולארי להסרת שיער לא! לא! , זה נמכר באופן בלעדי ספורה ,לא!לא! היא רותמת את העוצמה של החום כדי להסיר את כל השיער מהזקיקים  ולא הוא אינו מתיימר להיות הפתרון של הסרת שיער לצמיתות אבל הוא כן מבטיח להאט צמיחה של שיער לא רצוי, לחברה זו יש מספר כלים שנועדו לטפל בהסרת שיער  וכל אחד מהם הוכן והותאם באופן שונה לחלקים השונים בגוף.

שלא כמו ה טריה מוצר זה אינו עושה שימוש בלייזר להסרת שיער, דבר נוסף הם מציינים שלקוחות המוצר יראו את תוצאות הסרת השיער לאחר שישה חודשים של טיפול ,מה שגורם לטריה עם המאפיינים האלו להיות קרובה מאד בהגדרתה לטיפול הסרת שיער בלייזר מקוצעי.

אם כן אז מה הבעיה? רדיאנסי טוענת כי הדוברת של חברת טרי הקים נתונות אמונות שווא על מוצר של מתחרה ולדבריה היא משתמשת במוצר TRIA בכל חלק בגוף שלה ועשתה השוואה ביחס למוצר של רדיאנסי שהוא מסוכן לשימוש, ולטענת חברת רדיאנסי יש להם מספר מכשירים אשר תואמים חלקים שונים בגוף כדי להסיר את השיער הלא רצוי ממקומות השונים שבהם הוא גדל בגופינו.ודבר נוסף אשר הכעיס את החברה לדבריהם קים טוענת שאינה מגלחת או מבצע שעווה מאז שהחלה להשתמש במוצר של טריה אבל בטריה עצמה נאמר שכן יש צורך לבצע גילוח שיער או שעווה לפני השימוש.

רדיאנסי תובעת בגין נזקים שלא פורטו, אבל זה די ברור כי הסרת שיער בלייזר החברה הוא לא מרוצה עם נתח השוק של טריה המבוסס על כמה טענות לא מדויקות ככל הנראה. זה אולי הגיוני יותר שרדיאנסי תתבע את  טריה ולא קים קרדשיאן, שכן החברה תומכת בה.

גם הכרנו 2 מוצרים אשר מטפלים בהורדת שיער וגם התעדכנו קצת ברכילות נשתמע בפעם הבאה.

כתיבת תגובה