השכרת ציוד לאירועים – השכרת ציוד לאירועים קיץ 2017

 

 

עומדים לערוך אירוע הקיץ? אז לפני שאתם ממהרים לסגור עם חברת השכרת ציוד לאירועים, יש לנו מדריך קצר בשבילכם אשר יכול לעזור לכם לדעת כיצד להשכיר ציוד בצורה נכונה, כך שהאירוע שלכם יעבור בצורה טובה.

לפני שנציג בפניכם את הטיפים השונים ומדוע נכון להזמין ציוד אך ורק מחברה מקצועית בתחום, חשוב להבין מדוע עדיף לבחור באופציה של השכרת ציוד לאירועים מחברה ולא לרכוש ציוד או לחילופין, להזמין מקום בו יש את הציוד עצמו.

יש לכך שתי סיבות מאוד פשוטות, העלויות הרבה יותר זולות כאשר בוחרים באופציה של השכרת ציוד, וכן בצורה כזו אנחנו יכולים לשכור איזה ציוד שאנחנו רוצים, ממי שאנחנו רוצים ואנחנו לא מחויבים לשום גורם מסוים. כך אנחנו יכולים גם לערוך את האירוע בכל מקום שאנחנו בוחרים,  אם נחליט לערוך אירוע במקום מסוים, אנחנו מחויבים אליו, מה שיכול להגביל אותנו, מן הסתם.

כיצד שוכרים ציוד לאירועים?

דבר ראשון שעלינו לבחון הוא, שהחברה יכולה לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים, בין אם זה כסאות ושולחנות לאירועים, ציוד לאוכל, ציוד הגברה ותאורה, ספות, אטרקציות ועוד. ככל שהחברה תוכל לספק לנו יותר דברים, כך אנחנו נחסוך לעצמנו זמן יקר של חיפושים וכן לא נצטרך לעבוד מול מספר ספקים אלא נוכל לעבוד מול חברה אחת, דבר שהוא הרבה יותר נוח ופשוט.

דבר שני אשר חשוב לבחון הוא, שהחברה היא מנוסה ומקצועית. זה אומר שמדובר בחברה אשר פועלת מספר שנים בתחום, יש לה אנשי שירות מנוסים, היא מספקת לנו הדרכה מלאה וכן אחריות על הציוד, כגון השכרת כסאות. כך אנחנו נהיה רגועים כשנחליט לסגור איתה על חוזה. לפני שאנחנו סוגרים על חוזה, יש לברר לכמה זמן אנחנו יכולים לשכור את הציוד, והאם החברה מספקת לנו גם שירותי הובלות או שעלינו לדאוג לכך בעצמנו.

דבר שלישי שחשוב לשים לב אליו הוא, שהחברה ממוקמת קרוב למחסן שלה ולא מגיע מרחוק. נניח ואנחנו מחפשים השכרת ציוד בחולון, בתל אביב ובסביבה, יותר נכון מצידנו לחפש חברה שיושבת קרוב למחסן המרכזי שלה ומשם היא מובילה את הציוד אלינו, הסיבה היא, בצורה כזו אנחנו נחסוך זמן יקר מאוד, ולא יהיה חשש לעיכובים בלוח הזמנים ביום האירוע. תתארו לעצמכם שאתם מארגנים אירוע בבית ואתם מזמינים שירותי השכרת ציוד מחברה בחולון שהמחסן שלה נמצא בשרון או בשפלה. מספיק שהמשאיות של החברה לא יצאו בשעה הנכונה, והן עלולות להיתקע בפקקים שיגרום לדחייה בכל לוח הזמנים של ארגון האירוע.

דבר רביעי, חשוב שלחברה להשכרת ציוד לאירועים יהיה קטלוג עשיר של ציוד, כך נוכל לבחור בין דגמים שונים ולא נהיה מחויבים לדגם מסוים של ציוד, ריהוט או כל פריט אחר שאנחנו מבקשים לשכור ממנה.

 

 

כתיבת תגובה