השקעה בבטיחות לפני הכל

אנשים רבים משקיעים כספים ברכבים יוקרתיים ובאביזרים יפים ויעילים, אבל לפעמים אנחנו לא משקיעים בדברים החשובים באמת והם אמצעי הבטיחות שלנו. ישנם אביזרים רבים לרכב שמאוד חשובים למטרות שונות אך לא משתמשים בהם ומעדיפים לקחת סיכונים כי לוקחים את התרחישים שקורים להם כמובנים מאליהם. אביזרים כאלו למשל הם מנשאי האופניים והגגונים לרכב. מדובר באביזרים לרכב שעושה רושם שלא באמת צריך אותם, הרי למה אני צריך לשים חפצים על גג הרכב כשאני יכול להכניס אותם בתא המטען או במושב האחורי, אבל האמת היא שהם משמשים למטרות חשובות יותר.

קחו למשל רוכבי אופניים, אם הם רוצים להתחיל את מסע האופניים או הטיול הקצר שלהם במסלול מיוחד באזור יפה בטבע, הם לא ירכבו מהבית עד לשם אלא יעמיסו את האופניים על הרכב. אם יש להם רכב גדול מאוד והאופניים נכנסות בקלות זה נהדר, אבל במקרים רבים אין מקום בתוך הרכב ואם נאלצים למצוא דרכים יצירתיות. לתקוע את האופניים בתוך תא המטען ולקשור אותם באמצעות חבל כדי שלא יזוזו זה לא פיתרון, גם לא לקפל אותם ולשים אותם במושב האחורי ליד הילדים. יש דרכים הרבה יותר בטוחות עבורכם, עבור המשפחה שלכם ועבור האנשים האחרים שנמצאים על הכביש בדרך ליעד. באמצעות מתקנים ייעודיים לנשיאת אופניים אפשר לחסוך את כל כאב הראש הזה ולפשוט לקשור את האופניים בצורה בטיחותית כפי שהיצרנים היו רוצים.

גגונים לרכב למשל נועדו לא רק לנשיאת אופניים אלא למגוון רחב של מטרות. אפשר לשנע באמצעותם אביזרים גדולים או כבדים שלא יכולים להיכנס לרכב מלכתחילה או לשנע כמות גדולה של חפצים קטנים וכל העולה על רוחכם במקום לנסות למצוא מקום בתוך הרכב. זה חיוני מאוד במיוחד במקרים בהם משפחות יוצאות לטיולים. במקום לשים התיקים במושבים ובתא המטען עד אפס מקום אפשר להעמיס הכל על הגג ואז כשמגיעים ליעד אפשר לפרוק הכל בקלות רבה וביעילות מירבית. תחשבו על זה שאתם מגיעים לטיול כשהכל קשור על הגג ואתם רק פותחים את תיק הנשיאה ומתחילים להוריד מהרכב את כל החפצים, זה הרבה יותר קל והרבה יותר מסודר ובכך אתם נהנים מהטיול הרבה יותר.

אם חשובה לכם הבטיחות – ואנחנו בטוחים שהיא כן – אל תתפשרו. אם חשובה לכם הנוחות, גם פה לא כדאי להתפשר הרי שווה להוציא עוד כסף כדי ליהנות מהדברים הקטנים והפשוטים בחיים. זה משתלם כי יש דברים שפשוט אי אפשר לשים עליהם מחיר.

כתיבת תגובה