חיית המחמד שלך צריכה לקבל את הטיפול הטוב ביותר…

כול בעל כלב או חתול, ביקר לפחות פעם או פעמיים אצל הווטרינר. ד"ר דוליטל האגדי זכור לכול ילד ברחבי העולם עוד משחר ילדותו. הדוליטל המציאותי של החיות הוא  הווטרינר… pickvet

חשיבותה של בחירה נבונה בווטרינר מקצועי ואמפטי, זו לא אגדה. להיפך הבחירה הנכונה תופסת מקום חשוב בחיי הכלב, החתול ושאר חיות המחמד אשר בבעלותכם. בימינו, רפואת הווטרינריה נחשבת למתקדמת. לפני שאתם מאמצים חיית מחמד… חשוב שתאמצו וטרינר שיעניק לחיית המחמד שלכם טיפולים שוטפים, חיסונים ובעיקר אהבה והדרכה.

טיפים לבחירת וטרינר:

אחת מההתלבטות בגידול בעל חיים, היא בחירה נכונה של וטרינר מקצועי. בערים הגדולות יש לא מעט מרכזים רפואיים ובהם וטרינרים, כמו כן, וטרינרים בעלי מרפאות פרטיות והן הווטרינר העירוני.
כאמור, הבחירה הופכת להיות מעט מבלבלת, בהעדר מידע או הכרות עם הווטרינר. לפיכך, מאמר זה נכתב בייחוד עבור המתלבטים והמבולבלים שיספק לכם טיפים מסייעים  לבחירת ווטרינר מתאים.

ראשית, חשוב לבחור וטרינר באזור מגוריכם. אין טעם לגור בבאר שבע ולבחור וטרינר בתל אביב. משום שבעתות חירום, הוא אינו נגיש עבור בעל החיים שלכם. בעוד וטרינר בבאר שבע כן. לפיכך, אתרו מספר וטרינרים באזור מגוריכם, והתחילו לצבור מידע אודותיו ואודות הטיפולים שבמרפאתו.

המידע הראשוני והחשוב ביותר שעליכם לדעת, הוא מהו ניסיונו של הווטרינר.

  • האם הוא גם מנתח או מבצע רק טיפולים שוטפים וחיסונים?!
  • האם יש ברשותו את כול הציוד הניתוחי, למקרים חלילה שהכלב או החתול יצטרכו לעבור ניתוח כלשהו?!
  • האם הוא מטפל בכול מחלות בעלי החיים, או שמה מומחה רק למחלות נפוצות ?!
  • כמה זמן הווטרינר עוסק בתחום?
  • היכן הוא רכש את הידע המקצועי שלו?

מצאתם וטרינר שעונה על דרישות אלו ושאלותיכם החיוניות?! בררו אודות איכות הטיפול והיחס שניתן במרפאת הווטרינר. האם הוא אמפטי, זמין וקשוב ללקוחותיו או שמה…

מרבית הווטרינרים הינם אנשים נעימים ובעלי סבר פנים, הן לבעלי החיים והן לבעליהם. מאידך, מומלץ לבחור את האמפטי והמקצועי שבניהם.

לפגוש את הווטרינר…

לאחר שאיתרתם מידע רלוונטי, תחקרתם חברים שגם להם יש וטרינר קבוע המטפל בחיית המחמד שלהם… הגיע  זמן הפגישה. לכו לפגוש את הווטרינר הנבחר. האחרון יפתח לכם תיק עם שמו של בעל החיים ויתשאל אתכם את כול השאלות הרלוונטיות .
במעמד הפגישה תוכלו להתרשם גם מהמקצועיות, הוויזואליות של המרפאה, התנהלותו ואופן שירותו של הווטרינר. בדיוק כמו שנוהגים לבחור רופאים פרטיים שמטפלים בבני אדם, כך גם חשוב לבחור רופא וטרינר שמתאים לחיית המחמד שלכם. והעיקר זה הבריאות.

טיפים נוספים בנושא חיות מחמד >>

כתיבת תגובה