טיפול באקנה

אקנה – הקדמה

אקנה, פצעי בגרות, חצ'קונים.. תופעה זו קיבלה מס' רב של כינויים במשך הזמן ולפי הסטטיסטיקות, אלה מופיעים בתחילת גיל ההתבגרות ולעתים מופיעים שוב באיזור גיל ה-30. לרוב, אין מנוס מתופעה זו, אלא אם כן מטפלים בבעיה מבעוד מועד ומונעים אותה בהקדם. האקנה, הינו חיידק אשר מופיע לראשונה כפי שכבר הוסבר בגיל ההתבגרות מסיבה של פעילות הורמונלית של הגוף, כגון בגרות מינית או בעת מחזורי וסת אצל נשים וממשיך להופיע כאשר קיים מתח נפשי, כאשר צורכים מוצרי חלב בתדירות גבוהה וכן כאשר לא מטפלים נכון בפצעי האקנה.

הפצע עצמו או ה"חצ'קון", מתחיל להתפתח בגלל חסימה בפתח זקיק השיער. פצעי האקנה יכולים להופיע כתוצאה ממגוון סיבות – מנטייה גנטית לתופעה, דרך שינויים הורמונליים בגיל ההתבגרות, אצל נשים בתקופת הריון או וסת ואצל גברים בעיקר בגיל ההתפתחות המינית ועד אולם הגורם הנפוץ ביותר לאקנה הוא חוסר הגיינה של עור הפנים, במיוחד אצל אנשים בעלי עור שומני או רגיש.

טיפול באקנה

יש חדשות טובות! ניתן להשיג טיפול באקנה בצורה בריאה, תקנית ונקייה. אין צורך לחוש תחושות בושה כאשר מסתובבים ברחוב או עוד יותר גרוע כאשר ממאנים מלצאת מהבית שמא יסתכלו עליכם באופן מוזר או יצחקו עליכם.. לא עוד! My-Skin טיפול באקנה הינו שיטה יעילה ובטוחה אשר בעזרתה תוכלו להיפטר מהפצעונים המציקים ולהשיג עור פנים חלק ויפה. חשוב לטפל באופן נכון בפצעי האקנה ולא למהר ולפוצץ אותם, שהרי כל פצעון שכזה מכיל תאי עור מתים וחיידקים אשר במגע עם עור הפנים העדין יוצר תגובה דלקתית ומעודד את החיידק לייצר פצעוני אקנה נוספים. הטיפול באקנה בעזרת התכשיר My-Skin מבטיח שתגובות אלו לא יחזרו ויישנו. מדובר בערכת תכשירים טיפולית אשר מכילה הן סבון פנים והן משחת פנים אשר ניתן לרכוש אותם גם בנפרד.

 

הכירו את My Skin – ערכה הכוללת את שלושת המרכיבים החיוניים למלחמה באקנה: ניקוי, תופעת האקנה עשויה להיות קשה, לפגום בדימוי העצמי ואפילו ליצור צלקות בעור הפנים. לצערנו – היא לא פוסחת על רוב האנשים. למעשה 85% מהאוכלוסייה סובלים מבעיית אקנה בדרגה כלשהי פצעי האקנה, הידועים בכינויים "פצעי בגרות", מתחילים כיחידה המכילה את זקיקי השיער ואת בלוטת החלב.

 

קרם הפנים של My Skin מכיל אלוורה ומינרלים מים המלח, חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) וחומצות ביטא הידרוקסיות (BHA) אשר מזינות ומטפחות את העור . מרחו את קרם ההזנה שיעשיר את העור במינרלים החיוניים לו ויצור שיפור משמעותי בעור הפנים תוך זמן קצר. קרם הפנים שלMy Skin מכיל אלוורה ומינרלים מים המלח, חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) וחומצות ביטא הידרוקסיות (BHA) אשר מזינות ומטפחות את העור, מסלקות ממנו את עודף השומן ומאפשרות טיפול אפקטיבי וארוך טווח במלחמה נגד האקנה.

כתיבת תגובה