טיפים לזיהוי אינסטלטור מקצועי

אם נתקלתם בבעיה בברז בבית, בנזילה במקלחת, או בסתימה, אתם זקוקים כמובן לאינסטלטור. ההזמנה הראשונה של אינסטלטור לפעמים מעט קשה, זאת בשל העובדה שאין אדם שלא מעוניין באינסטלטור מקצועי, שיבצע את עבודתו בצורה איכותית ושלא יגבה סכום גבוה. הקושי הוא בזיהוי אינסטלטור מקצועי. לעיתים כולם יכולים להראות כאלה בהתחלה, או להישמע כך בטלפון, אך לא תמיד הם מספיק מקצועיים ורציניים, ולעיתים הם יכולים לגבות מחיר גבוה על פעולות מאוד פשוטות. סיבה נוספת שמקשה מעט על זיהוי אינסטלטור מקצועי היא שבתחום האינסטלציה אין תעודה או קורס שעל אינסטלטור להפוך בהכרח על מנת להתמקצע. אז איך בכל זאת נזהה אינסטלטור מקצועי? לפניכם מספר טיפים.

אתרי האינטרנט

באינטרנט, מלבד פייסבוק וחדשות, תוכלו למצוא אינדקסים מצוינים של בעלי מקצוע שמיועדים לחיפוש בעל מקצוע. אומנם יתכן ואתם חושבים לעצמכם כי גם תוכלו למצוא זאת בעיתונים, אך בניגוד לעיתונים, באינטרנט האינדקס עובד בצורה "קהילתית" יותר. אדם שהזמין אינסטלטור והיה מרוצה מעבודתו ומהמחיר, יכול לדרג אותו בחוות דעת חיובית. ככל שאינסטלטור ידורג ביותר חוות דעת חיוביות, כך יופיע מעל אינסטלטורים אחרים ויתקדם כלפי מעלה. אתם תוכלו למצוא את האינסטלטורים שמדורגים במרבית חוות הדעת החיוביות בתחילת האינדקס.

שיחת טלפון

נכון, בשיחת טלפון אף פעם לא תוכלו לקבל הוכחה כיצד האינסטלטור עובד, אבל מה שכן תוכלו לדעת, זה האם הוא מראה סימנים של רצינות לפני שהוא מתחיל את עבודתו. אתרו את התקלה שלכם וחפשו באינטרנט על טווח המחירים לתיקון התקלה פחות או יותר. התקשרו לאינסטלטור והסבירו על התקלה במילים קצרות מאוד, בלי לפרט יותר מדי. אם האינסטלטור יציע תחילה מחיר, הרי שהוא אינו רציני ואינו מקצועי. אם הוא יבקש להגיע לראות את התקלה בעיניים, ורק לאחר מכן ידבר איתכם על העבודה, מדובר באינסטלטור מקצועי ורציני.

גרים באזור חיפה וזקוקים לאינסטלטור? אינסטלטור בחיפה לשרותכם

אם אתם גרים באזור חיפה, וזקוקים לאינסטלטור מקצועי לעבודות אינסטלציה בבית או במשרד, אנחנו ממליצים על אינסטלטור בחיפה. האינסטלטור מבצע את כל עבודות האינסטלציה במקצועיות רבה ומסירות רבה. צרו קשר עוד היום.

כתיבת תגובה