טכנאי מחשבים – לא כל אחד יכול !

טכנאי מחשבים צריך להיות אדם בעל ידע, ניסיון והבנה בחומרה ותוכנה. אחרת- שימו לב מה יקרה להארד דיסק שלכם !!!

כמו שיש היום אלפי בוני אתרים למיניהם שאין להם שום יד ורגל בנושא אתרים, אלא רק איזה שהוא ידע מאוד בסיסי במחשבים, ככה מסתובבים היום על ימין ושמאל כל מיני "מומחים" למיניהם שבגלל שהם שיחקו קצת פלייסטיישן הם נהיו פתאום טכנאי פלייסטיישן, ויש כאלה שבגלל שהם חרשו את המחשב, הם הפכו ל"מומחים" למחשבים, וגם מציעים לך שירות תיקונים אישי עד הבית- טכנאי מחשבים בהרצליה, טכנאי מחשבים ברעננה, טכנאי מחשבים בכפר סבא וכו'.

"זהירות צרות " ! אדם שאין לו מומחיות אמיתית, מקצועית בתחום שבו הוא עוסק, נופל לקו העבה עד מאוד שבין חובבנות למקצוענות אמיתית, וזה בדיוק מה שעלול לעשות את ההבדל בין מחשב עם תקלה קטנה, לבין מחשב עם תקלה קטנה בגודל של העכבר שהפכה לפיל….

ראשית כל מחשב הוא אוסף של תוכנות וחומרות שצריך להבין את השילוב שלהן, ההשפעה שלהן זה על זה והשימושיות המוגבלת של כל מחשב. תקלה במחשב, זה לא דבר שמגלים מיד, צריך לפתוח בזהירות, להביט, לנסות ובשיטת האלימינציה לשלול תקלות תחילה ברמה המאוד בסיסית, ואם התקלה אינה נפתרת, אז ניגשים לעומק עומקם של הקרביים של המחשב ופה כבר מדובר על חומרה, וחומרה זה דבר מאוד עדין ומאוד משוכלל ומאוד מורכב, שאם אתה נוגע בה, לא במקום הנכון, עושה איזה פעולה אחת קטנה לא רצויה- יכול ללכת לך הארד דיסק באותה קלות שבה פתחת את הבורג של קופסת המחשב. ככה בקלות- נגיעה קלה- נזק ענק !!!

נכון שמאז שמחירי המחשבים ירדו, זה לא כזה מפחיד לפתוח את המחשב ולחשוב שאם אתה נוגע במשהו שאתה לא צריך לגעת, הלכו לך אלפי שקלים. אבל יש מחשבים של אלפי שקלים שלא כדאי לך לגעת בקרביים שלהם, אם אתה לא מבין, וגם לא כדאי לך לתת לכל מי שמציג את עצמו בתור טכנאי מחשבים לגעת בהם.

כתיבת תגובה