טריוויה ידע כללי

שאלות טריוויה ידע כללי

כל שחקני הטריוויה הוותיקים והחדשים יודעים שמדובר בסופו של דבר בשאלות טריוויה ידע כללי. נושאים רבים נכללים תחת מושג זה, ובעצם המונח טריוויה ידע כללי כוללת כל שאלה בכל תחום. כך למשל לגבי שאלות על תכניות טלוויזיה, מפורסמים, פוליטיקאים, שאלות על סיפורי עמים, גיאוגרפיה, מיקומי ארצות, דגלים, בעלי חיים, טופוגרפיה, מפות, מושגים, הצגות, ביוגרפיות, הסכמים, נתונים סטטיסטיים, פרסים, נשיאים, ראשי ממשלות, תאריכי מלחמות ועוד. מי שבקיא בתחום טריוויה ידע כללי הוא מי שניחן בידיעת המידע בתחומים רבים ולא במספר תחומים מצומצם.

טריוויה ידע כללי: לשחק עם חברים

בכל גיל, גם כשאנחנו ילדים, בני נוער, מתבגרים ומבוגרים, אנחנו אוהבים להיפגש עם חברים. לעיתים זה מפגש סביב אוכל, לעיתים סביב מאורע מסוים, ולפעמים בסגנון הפעלה חברתית. טריוויה ידע כללי מאפשרת לנו לרכז את כולם סביב משחק נחמד, מאתגר ומשעשע. כולם רוצים להראות את הידע הכללי שלהם, להוכיח את הבקיאות ולנצח במה שנחשב לאחד המשחקים האינטליגנטיים שהומצאו. תוכלו לשלב את המשחק בתחרות בין קבוצות, בין יחידים ואפילו בטורניר ארוך ונושא פרסים.

טריוויה ידע כללי: לשחק עם הילדים

אין דבר שילדים אוהבים יותר מאשר לשחק. אנחנו, כהורים, בעידן זה של הטלוויזיה והאינטרנט חוששים מהתכנים אליהם נחשפים הילדים. הפעולה הנכונה ביותר שאנחנו יכולים לבצע היא לתעל את שעות הפנאי לידי פעילות מהנה שיש בה גם יסודות חינוכיים. הנחלת הידע באמצעות משחק היא אמצעי עליו ממליצים מומחים רבים העוסקים בתחום ההתפתחותי – פסיכולוגי. השילוב שבין משחק, אתגר, תחרות וידע הוא שילוב מנצח שנותן לילדים לרצות לדעת עוד ועוד ולהבין כי ידע כללי מביא לניצחון.

טריוויה ידע כללי: לשחק טריוויה און ליין

בשביל לשחק משחק טריוויה כבר לא צריך לשלוף את הקלפים מהקופסה ולשבת סביב שולחן. אפשר להתרווח על כיסא המחשב, ללחוץ על כמה מקשים ולהיחשף למאות אתרים המציעים לנו את המשחק האטרקטיבי בגרסה המקוונת. ניתן למצוא שאלות טריוויה בכל השפות, בכל התחומים, בכל דרגות הקושי ובמגוון צורות וסגנונות. בין גולשי האינטרנט הנמנים על אוהדי הטריוויה מתקיימות תחרויות און ליין וטורנירים חובקי עולם המחפשים את שחקן הטריוויה הטוב ביותר.

אלעד

המאמר נכתב ע"י אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.

כתיבת תגובה