ייעוץ זוגי – למה לי לקחת ללב?

מריבות זוגיות, משקעים בעקבות בעיות בזוגיות, משברים סביב חיי הזוגיות… כמה אפשר לכתוב על הנושאים האלה…הרבה. לא, לא הטענו אתכם, אנחנו כן מתכוונים לדבר על הנושא שציינו למעלה "למה לקחת ללב", פשוט מנקודת מבט אחרת, בריאה ומועילה יותר. אנחנו מתכוונים לדבר על ייעוץ זוגי.

מה זה בכלל?

ובכן, מי מכם ששמע על תהליכי ייעוץ זוגי או טיפול זוגי, סביר שיודע שמדובר בתהליכים שמטרתם לעזור ולסייע לזוגות במצבי משבר שונים, להתגבר עליהם, להתמודד איתם בצורה נכונה, ללמוד להימנע מהם בעתיד, לרכוש כלים שיסייעו לחיות יחד בצורה טובה יותר, לשפר, לשקם ולהעצים את הקשר. מי שלא, קרא עכשיו.

מתי פונים אל ייעוץ זוגי?

כפי שבטח הבנתם מהכותרת, מהפתיחה או מהפסקה הקודמת, ייעוץ מתאים לכל מי שנקלע לבעיות בחיי הזוגיות שלו, לכל מי שהזוגיות הפכה למעיקה, לבעייתית או לכואבת, והוא מעוניין לנסות ולעשות משהו נגד זה, לשנות, לשקם ולפעול למען עתיד טוב יותר, חיובי יותר ומאושר יותר לזוגיות.

לא יודעים אם עוד יש סיכוי?

זוגות רבים שנקלעים לבעיות בחיי הזוגיות שלהם, מתעוררים בשלב מאוחר מידי כאשר הם כבר על סף פרידה. לעיתים העניין עולה במילים, לעיתים הם כבר נמצאים בתהליכים, ולעיתים הם פשוט לא מודעים לרוע המצב בו הם שרויים. זוגות אחרים, תוהים האם יש בשביל מה לפנות לקבלת סיוע, האם יש בכלל סיכוי לזוגיות שלהם, הם לא תמיד מאמינים שאפשר לשפר, או שיש דרך שיכולה לסייע להם באמת ובגלל זה הם מתמהמהים ודוחים את הפנייה לקבלת ייעוץ זוגי. אחרים מודעים לבעיות ולמשברים שלהם, יודעים כי עליהם לקבל עזרה אחרת כל העסק שלהם מתמוטט, אבל חוששים מתגובות הסביבה כלפי הצעד הזה של לפנות לקבל ייעוץ, הם מחשיבים זאת כחולשה, כמשהו שמצביע עליהם כטרגדיים, כמה שיסמל לסביבה שלהם שהם עוברים משבר רציני מאוד, מה שעלול להצטייר לפעמים כבגידות כאשר הדברים לא באמת קורים, במצבים האלה, החשש מפני מה יגידו, מה יחשבו או מה יאמרו, פוגם בסיכויים של בני הזוג ועלול להוות הגורם שיוביל לפרידה בסופו של דבר. אנחנו, שעברנו תהליכי ייעוץ זוגי בעצמנו, שמעבירים לאלפי זוגות ברחבי הארץ תהליכי ייעוץ זוגי וחוזים בהצלחה שלהם, בטוב שהם עושים ובחיובי שהם מייצרים בקרב הזוגות השונים – אומרים לכם פה אחד: פנו לקבלת ייעוץ זוגי!

אל תהססו, לא בעקבות מה יגידו, לא בעקבות החשש האם יש בכלל סיכוי ולא בעקבות אדישות למצב. בואו, האמינו, כבר במהלך הפגישה הראשונה של הייעוץ הזוגי, תוכלו להתוודע לכוח שיש לתהליכים הללו ותראו בעצמכם שאפשר אחרת. אז למה לקחת ללב?

כתיבת תגובה