ייעוץ זוגי

למה צריך ייעוץ זוגי?

כפי שאמרנו קודם, חיי הזוגיות רצופים עליות וירידות, כאשר הזוגיות פורחת ומשגשגת, אין כל סיבה לדאגה והכל מתנהל על מי מנוחות, לעומת זאת, כאשר הזוגיות חווה תקופות פחות טובות, לעיתים בני הזוג נשארים אדישים נוכח התקופה בטענה "שזה יעבור", "זו רק תקופה" או "בכל זוגיות יש תקופות ו..יש תקופות". נכון, אנו שומעים את זה מההורים שלנו, עוד בצעירותנו, אבל מה שאנחנו לא שומעים, זה שאותן 'תקופות' אם לא יזכו ליחס הראוי, עלולות להותיר אחריהן משקעים רבים שיגרעו באופן ניכר משלמות הזוגיות, כן גם בתקופות הפורחות ביותר שלה. מה עושים? פונים לקבלת ייעוץ זוגי.

מהו ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי הינו תהליך אינדיבידואלי המותאם ספציפית לבני הזוג שעוברים אותו. התהליך כולל יועץ זוגי מוסמך, ואת שני בני זוג ונמשך מספר מפגשים מצומצמים וממוקדים המתייחסים לבעיות השונות שבני הזוג מעלים במהלכן. ייעוץ זוגי, נחשב כיום כדרך הטובה ביותר להתמודד עם 'תקופות של ירידות' ועם ההשלכות שהן משאירות בבני הזוג, בצורה שתסייע לבני הזוג להגיד את שעל ליבם, לשפר ולשקם את התקשורת הזוגית בניהם, ללמוד כיצד להתחמק ממצבים זהים בעתיד, להבין מה הוביל אותם לדעיכות מלכתחילה ואיך להתמודד בצורה נכונה שלא תשאיר משקעים תעיב על הזוגיות שלהם בעתיד.

למי מתאים ייעוץ זוגי?

ובכן כפי שאמרנו קודם, ייעוץ זוגי מתאים לכל מי שמעוניין להתמודד נכונה עם מצבי "הדאון" במערכת היחסים הזוגית שלו. מעבר לכך, ייעוץ זוגי מתאים לסייע בעוד שלל מצבים זוגיים שונים בניהם: כאשר בני זוג מעוניינים לשפר את התקשורת הזוגית שלהם, כאשר בני זוג נקלעים לקשיים שמקורם במשפחה המורחבת, כאשר בני הזוג חווים דעיכה בתשוקה, כאשר בני הזוג צריכים ללמוד לגשר ולשלב בין חיי העבודה לחיים הזוגיים, כאשר בני הזוג מעוניינים לרכוש את הכלים המתאימים שיסיעו להם להתנהל זוגית בצורה הטובה ביותר, כאשר בני הזוג רוצים ללמוד כיצד להתגבר על מכשולים ומשברים, כאשר בני הזוג נקלעים למשברים קשים (בגידה, חוסר אמון וכו'), כאשר בני הזוג החליטו על פרידה והם רוצים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שלא תשאיר משקעים (בעיקר כאשר מעורבים ילדים משותפים בעניין) ועוד ועוד…

היכן ניתן לעבור ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי ניתן לעבור היום בכל רחבי הארץ. המודעות סביב הענף, הובילה לצמיחתם של אלפי יועצים זוגיים טובים ומקצועיים, המציעים את שירותיהם במגוון קליניקות טיפול פרטיות, בתים, ואף לעיתים יש יועצים זוגיים מגיעים אל בתי הזוגות המתעניינים. הכל שאלה של נוחות לבני הזוג, ואופן הטיפול הסדיר של היועץ הזוגי.

כתיבת תגובה