כל מה שרצית לדעת על רוטב פסטו…

על רוטב פסטו…

מה כבר יש לדעת על רוטב פסטו? תתפלאו! נכון להיום תוכלו למצוא צנצנת עם פסטו אצל אחוז גדול מהאנשים אם תפתחו את המקרר שלהם. אז מה הופך את רוטב הפסטו לכה פופולארי בארץ ובעולם?

הנה 5 עובדות על פסטו שעלולות לעניין אתכם…

1. שימושי מאוד במטבח. רוטב פסטו
רוטב פסטו יכול לשמש אתכם במגוון רחב של מאכלים אם יודעים כיצד להשתמש בו. הוא יכול להוות כממרח בתוך הסנוויץ', כמתבל לסלטים, משמש כרוטב של פסטה ואפילו מתאים לבשר. במילים אחרות, אפשר להשתמש עם פסטו כמעט לכל מאכל שעולה בדעתכם.

2. מגיע מהמטבח האיטלקי.
הפסטו התחיל את דרכו בחבל ליגוריה שבאיטליה הרחוקה ומשם הגיע כמעט לכל העולם כולל מדינת ישראל כמובן.

3. מהיכן מגיע השם?
אם שאלתם את עצמכם מדוע קוראים לממרח הזה דווקא "פסטו", התשובה קשורה דווקא לתהליך ההכנה שלו. המילה הזו הגיעה מהמילה האיטלקית Pesta, המשמעות היא כתישה.

4. אפרופו לכתוש, דברים משתנים.
את הפסטו המקורי מכינים באמצעות כתישה של החומרים המרכיבים אותו עד שנוצר המרקם הרצוי, בעקבות המודרניזציה נראה כי אנחנו כבר לא אוהבים לעבוד קשה ולכן נכון להיום ברוב המקרים מכינים את הרוטב באמצעות בלנדר וחוסכים את העבודה הקשה שכרוחה בתהליך הכתישה.

5. הפסטו הקלאסי.
כמו כל מתכון אחר, אנו אוהבים לנסות להכניס את הנגיעה שלנו באוכל ולכן תוכלו למצוא היום מגוון רחב של מתכונים להכנה של רוטב פסטו. חשוב לדעת כי המתכון המקורי של פסטו בנוי מ: ריחן (ממנו מגיע הצבע הירוק), צנוברים, שמן זית וגבינת פרמזן.

אם גם אתם אוהבים את רוטב הפסטו כדאי לציין כי תוכלו למצוא בסופר מגוון רחב של יצרנים אשר משווקים אותו, אם אתם מאלו שאוהבים להיות במטבח בטח תשמחו לדעת כי תוכלו להכין רוטב פסטו די בקלות בכוחות עצמכם וליהנות מרוטב בריא וטבעי יותר מרוב המוצרים שתמצאו על המדפים בסופר…

אתם בכל זאת מחפשים אחר רוטב פסטו איכותי בקניות הבאות, חפשו אחר מוצר שמעניק לכם כמה שיותר חומרים טבעיים ופחות מבוסס על חומרים משמרים ומתועשים. החדשות הטובות הן שעקב גדילת המודעות לבריאות תוכלו למצוא גם פסטו 100% טבעי שלא מעורבב עם חומרים משמרים (ולא בריאים). כך תיהנו גם מטעם וגם מבריאות…

מידע נוסף על רוטב פסטו טבעי >>

כתיבת תגובה