כל שיטות אחסון האתרים בישראל 2017

אחסון אתרים הוא ענף חשוב ביותר בעולם האינטרנט וכדאי שתבינו מעט יותר לפני שתתחייבו לחבילת אחסון אתר שאינה מתאימה עבורכם או אינה משתלמת עבורכם.

למעשה ישנן כיום 3 שיטות עיקריות להזמנת אחסון אתרים בישראל. רכזנו אותן לפניכם כדי להקל על מציאת האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

שרת אחסון אתרים בישראל ניתן להחליף מתי שרוצים ומדובר על מרכיב חשוב ביותר בהצלחה שלכם ברשת האינטרנט. שרת איכותי יבטיח את הפעילות הרציפה והתקינה של האתר שלכם ובדרך זו יאפשר לגולשים להגיע אל האתר ולעשות שימוש נח ומהנה.

במידה ואתם אכן מחפשים אחר שרת אחסון אתרים חדש, רצוי שתבחרו בשרת אחסון וירטואלי – שרת VPS אשר נחשב למילה האחרונה בענף אחסון האתרים.

אחסון שיתופי

אחסון האתרים הפופולארי מכולם אך נחשב לשיטה מיושנת ופחות מתאימה לצרכים של האתרים החדשים.

כל האתרים מרוכזים על השרת באותו שטח דיסק וללא הפרדה ביניהם. מצב זה גורם לשימוש משותף של כולם במשאבי השרת (כוח עיבוד, זיכרון וכו') וגם לסכנת אבטחה של פגיעה בכל האתרים במקרה שאתר אחד נפרץ על ידי גורמים מזיקים כאלו ואחרים.

מצד שני מדובר באופציה הזולה מכולן ועדיין הזמינה מכולן. לכן הפופולאריות שלה גבוהה.

אחסון ייעודי

מהשיטה הנפוצה מכולן לזו שפחות נפוצה מכולן. ההיפך המוחלט מהשיטה הקודמת. אחסון ייעודי ממקד את כל משאבי השרת וכל השטח שלו סביב אתר אחד גדול הדורש משאבים רבים ויש לו נפח תעבורה או שימוש ברמה גבוהה במיוחד. מתאים לפורטלים גדולים, אתרי מכירה פעילים או אתרים של מוסדות וארגונים גדולים.

אופציה יקרה הדורשת גם אחריות וטיפול שוטף באחסון שכזה ואינה מתאימה או נדרשת לכל אתר.

אחסון וירטואלי

אחסון וירטואלי שידוע גם בשם אחסון שרת VPS (Virtual Private Server) צובר פופולאריות רבה בעת האחרונה והופך לנפוץ ביותר בקרב אתרים בינוניים, אפליקציות ואתרים עם פעילות בקצב גובר מיום ליום.

שרת VPS מאפשר אחסון משותף של אתרים רבים בשרת אחד אך קיימת הפרדה בין האתרים השונים וגם משאבי המערכת מתחלקים על פי הנדרש על ידי כל אתר בנפרד. בדרך זו רמת האבטחה גבוהה וכל אתר מקבל את כל כוח העיבוד הדרוש לו.

נוסף על כך שרתים וירטואלים מאפשרים שינוי משאבי המערכת ושטח האחסון הדרושים לאתר בצורה עצמאית מהמחשב שלכם ועל פי הצרכים שאתם מוצאים לנכון. גם החיוב שלכם יהיה מותאם לרמת השימוש שלכם בשרת.

העלות של שרת וירטואלי מעט יקרה יותר מזו של שרת שיתופי אך מספקת עוצמה ואבטחה שרק מעט פחות טובים מאלו של שרת ייעודי. על כן זוהי שיטח האחסון המומלצת על ידנו.

 

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה