לבחור מקום להתחתן

כמה קשה זה לארגן חתונה? אולי הכי קשה בעולם אם אין לכם ניסיון בתחום! בואו לקרוא איך להפוך הכל לפשוט יותר. מתאים לכם למצוא מקום לחתונה, בר או בת מצווה? מהם הדברים שעליהם תצטרכו לברר ולאילו עניינים לעולם לא מיותר להתייחס מבעוד מועד כאשר תצטרכו לבחור מיקום לאירוע הבא שלכם?

ראשית, בקרו במקום ובידקו מה דעתכם – התאורה, הגודל, אפקט האווירה ותחושת המרחב שיש בו. בדקו, האם יש חצר? האם היא גדולה מספיק כדי להכיל את כל האורחים שלכם? האם המקום מאוורר? האם מלוכלך שם? מומלץ לעשות זאת כאשר נערך בו אירוע אמיתי כדי להתרשם ממנו בפעולה, אך יש לזכור שאולי החוגגים כללו מגוון דברים שהמקום לא כולל בחבילת הבסיס.

בפגישה בקשו לראות את רשיון העסק ובררו שהמקום בטוח, מבחינת מספר יציאות חירום וסימונן, צינורות כיבוי נגישים, גישה לצוותי חילוץ והצלה, ושאין שם מפגעים כגון ארונות חשמל מיושנים, נזילות מים וכדומה.

שאלו מה השירות כולל. המקום זול? הוא עשוי להעלים שירותים אלמנטריים, שתידרשו להוסיף לסכום ההתחלתי.

מרבית גני האירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם אשר כוללות צלם, די גיי ואף שירות עיצוב אירועים. בחירה שכזו עשוייה להוריד אלפי שקלים בהסכום הכולל, אך בררו גם עם ספקים חיצוניים האם הדבר באמת משתלם והאם הצוות המקומי טוב.

מקומות רבים מגבילים לפעמים את החוגגים בשעת סיום. חשוב לברר מהי השעה שעד אליה אפשר להישאר, בכדי שלא תיאלצו לשלוח את החברים לבתיהם בשעה מוקדמת אם אתם לא מעוניינים.

מחפשים מקום להתחתן? לא יודעים איך מוצאים אירועי חורף? בחירת מקום האירוע עלולה להפוך למסובכת, אבל אם, כמו במקרים רבים, זה עיקר הסכום שתוציאו, ולכן כדאי לברר שאתם צפויים לקבל את השירות הכי טוב ואת כל הדברים שעליהם. נדרשתם לשלם שימו לב לפרטים הקטנים ושאלו את כל השאלות הנכונות, כי תמיד עדיף להיות קצת נודניקים על פני אכזבות מיותרות.

למאמרים נוספים בנושא גן אירועים במבצע, העיפו מבט באתר www.ganvradim.co.il/ ותשרדו את הארגונים לאירוע שלכם בצורה שפויה.

כתיבת תגובה