לימוד אנגלית – כל מה שחשוב לדעת

לימוד אנגלית היה מאז ומתמיד מרכיב חשוב ביותר בתוכנית הלימודים בארץ ובמדינות אחרות, שזו אינה שפתן הרשמית. במאה ה-21, בעידן הגלובליזציה המודרני, הפך לימוד אנגלית למרכיב משמעותי עוד יותר בחייהם של מיליארדי תושבי העולם. שכן, האנגלית היא שפה בינלאומית המאפשרת לגשר על פערים ועל הגבולות הקיימים בין מדינות ובין אנשים בתחומים שונים ורבים, החל מהתחום הכלכלי, דרך ענף התיירות המשגשג וכלה בשימוש באינטרנט ובפעילויות ברשתות חברתיות שונות. מסיבות אלה, שליטה טובה באנגלית היא "אחד המפתחות" החשובים ביותר להצלחה תעסוקתית, חברתית, כלכלית ואחרת. לימוד אנגלית במסגרות החינוך הרשמיות הוא אמנם חיוני מאוד, אך בפועל במרבית המקרים אין הוא מקנה שליטה מספקת בשפה בינלאומית חשובה זו. לעומת זאת, לימוד אנגלית בקורסים שונים במסגרת בתי ספר ייעודיים לתחום מאפשר השגת תוצאות טובות מאוד בזמן קצר יחסית.

 

לימוד אנגלית – שווה להשקיע  

על חשיבותו של לימוד אנגלית אין כמעט מי שמפקפק. לשפה האנגלית ישנה חשיבות מכרעת כמעט בכל תחום בחיינו, החל מתיירות, דרך מחקר אקדמי וכלה בפעילות עסקית מקומית ובייחוד חוצת גבולות. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והכלכלה, הפכו התיירות והטיסה למחוזות שונים בכל רחבי העולם לחלק בלתי נפרד מחיי רבים מאיתנו. מחירן של הטיסות והחופשות בחו"ל צנח, האפשרויות "לראות עולם" התרחבו מאוד והחלום לטייל, לפגוש אנשים, ליהנות מנופים ולבלות בבירות העולם הגדולות והקוסמופוליטיות הפך לבר מימוש. במקביל גבר הצורך בידיעת השפה האנגלית, באמצעותה ניתן לתקשר ולהסתדר כמעט בכל מקום בעולם. לימוד אנגלית הוא חשוב ביותר גם מבחינה אקדמית. שכן, האנגלית היא השפה הרשמית והדומיננטית, בה נכתבים מחקרים מדעיים, מאמרים וספרים. כדי להיות חלק בלתי נפרד מעולם זה חשוב ביותר לשלוט בשפה האנגלית. תחום חשוב נוסף בו לימוד אנגלית הוא חיוני ביותר הוא בתחום העסקי. הכלכלה המודרנית היא כלכלה חוצת גבולות, הכוללת פעילות של חברות ואנשי עסקים מכל העולם. כדי להצליח בתחום זה, חשוב ביותר לשלוט שליטה מספקת באנגלית.

 

לימוד אנגלית – לבחור במסלול הנכון 

היום ישנן אפשרויות שונות של לימוד אנגלית, הן במסגרות חינוכיות רשמיות של המדינה והן במסגרות פרטיות בבתי ספר מקצועיים ללימוד השפה הבינלאומית החשובה הזו. לימוד אנגלית הוא חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים בבתי ספר ולאחר מכן גם במסגרות שונות של לימודים גבוהים. לימוד אנגלית זה הוא יעיל אך לרוב איננו מספיק להשגת שליטה מלאה בשפה ולניהול שיחה משוחררת, נכונה וחופשית. לעומת זאת, לימוד אנגלית במסגרת קורסים ייעודיים שונים היא יעילה ביותר ומשיגה תוצאות מרשימות תוך פרק זמן קצר.  במסגרת בית ספר פרטי לאנגלית ניתן גם לבחור בקורס המתאים ביותר מתוך מבחר רחב שקיים, כדוגמת: קורס לימוד אנגלית בסיסי, קורס מתקדם לאנגלית, קורס אנגלית עסקית, קורס לימוד אנגלית לקראת לימודים אקדמיים במדינה זרה, קורס אנגלית למטיילים בחו"ל וקורסים רבים נוספים.

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה