לימוד אנגלית לפיתוח אישי

כישורי שפה הם נכס לכל הדעות, אדם שדובר מספר שפות יוכל למצוא משרות בכירות, לטייל בכל העולם ולנהל קשרי עסקים עם מדינות בכל רחבי העולם. ידיעת אנגלית היא דבר בסיסי, כיום מצופה מכל אדם בעולם העסקים לדבר אנגלית ברמה בסיסית לפחות. לימוד אנגלית ראשוני מתחיל כבר בגיל צעיר מאוד, ילדים לומדים מילים ראשונות באנגלית כבר בגן הילדים. בתי הספר שמים דגש על ידיעת אנגלית במטרה להעניק לילדים בסיס כישורים שיפתח בפניהם הזדמנויות רבות בעתיד.

מבוגרים שלא השכילו להשקיע בלימודי האנגלית בילדותם מתמודדים עם בעיה של ממש. לימוד אנגלית פרטי כרוך בעלויות משמעותיות, אך ללא חיזוק רמת האנגלית הם נאלצים להסתפק במשרות בינוניות ומתקשים לצאת לטיולים בחו"ל או לנהל קשרים עסקיים עם מדינות זרות. ישנם כמובן ספרים ותוכנות מחשב שמבטיחים לימוד אנגלית חינם ואפשר כמובן גם לבלות בכל יום שעות ארוכות בשינון מילים. אם תצליחו להתמיד בכך למשך מספר שנים רמת האנגלית שלכם תשתפר פלאים.

הבעיה מתחילה בכושר התמדה נמוך. לימוד עצמי דורש משמעת עצמית חזקה שאין רוב האנשים. ללא מסגרת מסודרת של לימוד אנגלית קשה עד בלתי אפשרי להשיג תוצאות. קל מאוד לדחות את שעת התרגול העצמי שקבעתם לעצמכם בלו"ז השבועי, הרבה יותר נעים יהיה לבלות עם חברים או להעביר את הזמן בצפייה בטלוויזיה. לימודים בתוך מסגרת הם הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות טובות בזמן קצר, קורס אנגלית בבית ספר בעל מוניטין הוא הסוד לשיפור מיומנות האנגלית.

לימוד אנגלית מדוברת

שגיאות כתיב ודקדוק אנגלית אפשר לפתור באופן חלקי באמצעות תשובות קצרות ותוכנות עיבוד תמלילים מיוחדות לאיתור שגיאות. רמת אנגלית נמוכה נחשפת טוב יותר כאשר צריך לשוחח. קשה מאוד לנהל שיחה ברמה גבוה כאשר אוצר המילים שלך דל. רמת התסכול עולה כאשר האדם מרגיש כי הוא לא מצליח לבטא את עצמו ולהעביר את המסרים המתאימים. השפה שלו דלה, הוא לא מכיר את המילים הנכונות ובכל משפט שהוא מוסיף המצב רק מחמיר.

אנגלית מדוברת חיונית לחיזוק הביטחון העצמי. גם אם לא תדעו בשלבים הראשונים לדבר שוטף בהדרגה תרגישו את הביטחון העצמי עולה. לימוד אנגלית מקצועי מעניק לאדם ביטחון ביכולות ובכישורים שלו. אם בסימולציות התרגול בכיתה התלמיד מצליח לנהל שיחה ברמה גבוה אין כל סיבה שלא לעשות זאת גם במשרד. כל שיש לעשות הוא לנשום עמוק ולהתחיל לדבר (ממש כמו בקורס). בפעמים הראשונות התחושה לא טבעית, אך לאחר מספר שיחות האנגלית קולחת.

אנגלית מדוברת היא נכס בעבור אנשי עסקים, היא שימושית בפגישות פנים אל פנים ובשיחות טלפון. כאשר יודעים אנגלית נפתחת הזדמנות לרכוש ציוד אספקה זול יותר בחו"ל ולהוזיל את עלויות הייצור. אנשי עסקים רבים עוסקים ביבוא סחורות מסין ומזרח אירופה במטרה למכור אותו בארץ במחירים גבוהים בהשוואה למחירי העלות. ללא רמה טובה של אנגלית מדוברת קשה יהיה לתאם את העסקה וליצור את הקשרים העסקיים.

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה