לעשות עיצוב פנים ועיצוב חוץ בקלות!


תחום האדריכלות הוא עולם ומלואו – בואו להכיר אותו. קניתם דירה יד שניה אבל היא לא מעוצבת לטעמכם? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו יהיה. אך אין זה משנה איזה סכום כסף נוכל להשקיע בו, לחלקנו הגדול אין את הידע המקצועי, ההכשרה, או הסבלנות להסתמך רק על עצמנו – לכן במקרים כאלה אנחנו מעדיפים לפנות למומחים מתחום הארכיטקטורה שיסייעו לנו במשימה.

מעוניינים באינפורמציה על עיצוב פנים? לפניכם מידע שיעזור להכיר טוב יותר את תחום האדריכלות.

אדריכלות היא שם כולל לתחום רחב ביותר אשר נחלק לכמה קטגוריות בינים: אדריכלות בניין כללית, עיצוב פנים ותחום אדריכלות הנוף. בתחילה, ניגשים לאדריכל המבנה, שמעצב את הבניין על היבטיו השונים, תוך כדי מחשבה על שיקולים של שילוב בין אסתטיקה ובין שימושיות, ועורך את כל התכנונים הקיימים בכל מבנה, וביניהם מערכות מים, אוורור, חשמל וגז.

מעצבי פנים תפקידם להפוך את חלליו של המבנה לארגונומיים ויפים ככל האפשר, וזאת באמצעות בחירה מתאימה של הריהוט, פריטי הדקורציה והקונסטרוקציה ע"פ הפונקציה הנפרדת של כל חלל במבנה – עבודה, מחייה איזור מסחרי וכו'.

לבסוף, אדריכלי נוף הם אלה שתפקידם להתאים את סביבת הבניין הקיימת לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוחות – החל מבחירה של סוג קרקע וצמחים מתאימים, וכלה בבחירת אפשרויות הצללה, יצירת פיצ'רים במים, אדמה וצמחייה, לשילוב אסתטי ופרקטי גם יחד.

רוצים למצוא עיצוב בתים פרטיים?

לא מכירים בעצמכם מקצוען מתחום האדריכלות? בררו אצל מכרים שעליהם אתם סומכים אם יש להם אפשרות להמליץ לכם אודות אדריכל מסוים או סטודיו ששכרו בעצמם בעבר.

בחיפוש אחר איש מקצוע מהתחום, הדרך המומלצת להתרשמות היא על ידי עיון בתיק העבודות.

אולם אל תסתפקו רק בתיק, בקשו לראות גם מספר עבודות במבנה או סביבה אשר עוצבו על ידי האדריכל.

לבסוף, לכו לפגישה עם רעיונות מוגדרים, אולם היו גם מוכנים להתגמש ואפשרו לאדריכל לבצע את עבודתו.

מעוניינים במידע נוסף? בקרו באתר האינטרנט שלנו למידע נוסף בנושא.

כתיבת תגובה