מהי הבחירה הטובה ביותר לאחסון אתר וורדפרס?

אחסון אתרים הוא אחד הדברים הבסיסיים ביותר בעולם האינטרנט. כל אתר חייב להיות מאוחסן על גבי שרת אחסון עם חיבור מהיר לרשת האינטרנט ומערכת הגנה מתקדמת נגד וירוסים, פריצות ושאר מזיקים אפשריים.

מכיוון שבעלי אתרים רבים אינם מבינים בהבדלים בין חבילות האחסון השונות אותן מציעות חברות אחסון אתרים רבות שיש כיום, הרי שכן חשוב להבין שהתאמה של שרת אחסון אתרים לסוג האתר שלכם הוא בעל משמעות רבה להצלחה האפשרית שלכם ברשת האינטרנט.

חבילות אחסון אתרים

חבילת אחסון אתרים הוא מוצר שמספקת כל חברת אחסון אתרים מקצועית. החבילה מאפשרת לדעת איזה שרת אחסון מקבלים, מה נפח האחסון ובעיקר אם יש לו התאמות למערכות תוכן שונות ונפוצות כיום.

חבילת אחסון אתרים טובה תהיה כזאת שמתאימה בצורה הטובה ביותר למערכת התומכת באתר שלך ובעיקר כזו שמאפשרת ביצועים אמינים ומהירים עבור אתרים באותה המערכת. כזה המקרה עם שרתים רבים המותאמים מראש למערכת ניהול התוכן הנפוצה בעולם – וורדפרס (WORDPRESS).

חבילות אחסון וורדפרס

אחסון אתר וורדפרס מבוסס ב 99 אחוז מהמקרים על שרת לינוקס, כלומר כזה המופעל באמצעות מערכת הפעלה לינוקס ועם רכיבים ותוספים שמאפשרים למערכת ניהול תוכן מסוג וורדפרס להיות נוחה, עמידה ומהירה בעת שימוש.

אחסון וורדפרס ידאג לכך שכל פעולה באתר על ידי הגולשים המבקרים בו או על ידי מנהל האתר יבוצעו ברמה הטובה ביותר ובעיקר עם חלוקת משאבים של השרת בדיוק לפי מה שצריכים ממנו בכל רגע נתון עבור האתר.

אחסון לינוקס

כפי שציינו, אחסון וורדפרס מגיע באמצעות שרת המבוסס על מערכת הפעלה לינוקס. חבילת אחסון לינוקס, עוד לפני ההתאמות שלה לצרכים של וורדפרס, נחשבת למערכת האמינה ביותר מזה שנים רבות.

מדובר על שרתים ברמת אבטחה גבוהה, נוחות בתחזוקה שוטפת, קישור מהיר לרשת האינטרנט ובעיקר מחיר משתלם ביחס לכל החלופות הקיימות בתחום זה.

אין כל ספק ששילוב של חבילת אחסון לינוקס עם התאמות שהופכות אותה לתואמת עבור אחסון אתרי וורדפרס היא האופציה הטובה ביותר הקיימת כיום עבור כל מי שמעוניין באתר עם מערכת ניהול תוכן וורדפרס.

במידה ובחרתם בשרת אחסון לינוקס חשוב לוודא תאימות שלו גם למערכת ניהול התוכן בבאתר שלכם ולדוגמא נתייחס למערכת ניהול תוכן מסוג וורדפרס (הנפוצה בעולם בכלל ובישראל בפרט).

שרת אחסון וורדפרס מבוסס על שרת לינוקס אך עם התאמות ושדרוגים שמתאימים למערכת ניהול תוכן וורדפרס במטרה לגרום לאתרים המאוחסנים להיות מהירים יותר, מאובטחים יותר ועמידים יותר עבור המשתמשים ובעלי האתר כאחד.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה