מה חשוב לדעת בנושא קניית רכבים לפירוק

אתם מחזיקים רכב ישן, מחפשים למכור אותו אך מחפשים פתרון מהיר על פני חיפוש רוכש והצגת הרכב לקונים פוטנציאליים?! או אולי להפך, מחפשים חלפים לרכב שלכם ומעדיפים חלפים משומשים? ובכן, מכירה לקונה רכבים מפירוק היא אפשרות שאולי כדאי לכן לבחור. בואו נדבר קצת על איך זה עובד…

הנה מספר דברים שכדאי לדעת בנושא:

  1. 1. לקבל תשלום במקום – מכירה לפירוק רכבים היא אפשרות למכור את הרכב במקום וברוב המקרים לקבל מזומן עבורו. איפה הקטץ' אתם שואלים? ברוב המקרים הסכום שתקבלו עבורו יהיה נמוך ביחס למה שתקבלו אם תנסו למצוא את הקונה המתאים. אך אם לוקחים בחשבון את הזמן הנדרש וההתעסקות במכירת רכב ישן אולי כדאי להרוויח קצת פחות אך לחסוך זמן וכסף יקרים.
  2. 2. מכירת הרכב עבור חלקים – מגרשים לפירוק רכבים קונים רכבים במטרה לפרק אותם ולמכור את החלפים שלהם באופן פרטני בהתאם לצורך של הלקוח. על ידי כך הם למעשה מגדילים את פוטנציאל הרווח שלהם אך לוקחים סיכון בכך שחלקים מסוימים לא יהיו תקינים או שלא יימכרו.
  3. לעזור לסביבה – אם תחשבו על כך, על ידי מכירה של חלפים של רכבים ישנים ניתן לשמר את אותם רכבים על הכביש ועל ידי כך לחסוך אנרגיה של ייצור רכב חדש. מלבד זאת, חלק מהרכב עובר לתהליך מחזור של ברזל לצורך ייצור של דברים חדשים, בהחלט פעולה ירוקה שתורמת לסביבה.
  4. רכישת חלפים מקוריים בזול – אם אתם הצד הקונה של העסקה, רכישה ממגרש לפירוק רכבים תאפשר לכם לחסוך כסף ועדיין ליהנות מחלק מקורי בלא מעט מקרים. אם תשאלו בעלי מקצוע, הרוב יגידו לכם שיש לא מעט מקרים שעדיף להתקין ברכב חלק משומש אך מקורי על פני חדש תחליפי.
  5. לא תמיד קל למצוא – החיסרון היחסי בחיפוש חלפים ממגרש לפירוק רכבים הוא שבשונה מחנות המלאי משתנה על סמך הרכבים שיש במגרש. במילים אחרות, אין מגוון ומלאי מלא לכל סוגי הרכבים ותאלצו לחפש אחר מגרש לפירוק אשר מחזיק במלאי את החלק הרצוי.

רכישה עם אחריות למוצר

אחד הדברים החשובים שכדאי לדעת שאתם רוכשים מקונה רכבים לפירוק הוא שרוב המקומות יעניקו להם תקופת אחריות קצרה על מנת שתוכלו לוודא כי החלק המשומש תקין לשימוש. לכן חשוב שתסגרו עם המוכר ולציין על גבי החשבונית את פרק הזמן שהאחריות תקפה על מנת שלא תמצאו את עצמכם במצב שרכשתם חלק לא תקין ואינכם יכולים להחזירו…

כתיבת תגובה