מזרונים – כל העובדות שצריך לדעת

סוגו של המזרון אשר ישנים עליו הוא למעשה זה שקובע מה תהיה האיכות של השינה. עם סיומה של שנת לילה טובה ובריאה על מזרונים נוחים ובריאים, קמים בבוקר נינוחים, רגועים ומלאי חיוניות וניתן להתחיל יום חדש.

מזרנים– כל מה שראוי לדעת

1. מה שחשוב במזרון עם איכות ברמה גבוהה זה שינה נוחה ונעימה ובריאות מבחינה אורטופדית. גב שאינו כואב ושרירים לא תפוסים הם תוצאה ישירה של שינה על מזרן בריא ובעל טיב מעולה.

2. מזרנים טובים אלו מזרנים שלא קשים במיוחד, אולם גם אינם רכים מדי. מזרנים רכים יגרמו לגוף לשקוע פנימה, על פי רוב בזווית לא נוחה ולא בריאה, ואילו מזרנים קשים לא יתעגלו במקומות הטבעיים אשר בהם גוף האדם נוטה להתעגל.

3. מזרנים שיש להם דרגת קושי בינונית אלו המזרנים הטובים ביותר. על המזרן להיות בעל מרקם באחידות זהה, מזרן שאינו שווה בכל חלקיו צריך להחליפו במזרן חדש.

4. צריך לחפש אחר מזרנים שעטופים בבד כותנה, אל תקנו מזרנים העטופים בבד סינטטי, לא נעים לישון עליהם במיוחד בלילות החמים.

מזרונים – שני דברים שחשוב לדעת

1. בעת שאנו רוכשים מזרונים מומלץ לשים לב לנקודות הבאות:

* מה הם הסוגים של החומרים ומה כמות החומרים הנמצאים במזרון.

* נדרש שיהיה פתחי אוורור בשני צידיהם של המזרונים.

* מזרונים שיש להם ידיות בשני הצדדים נוחים יותר לנשיאה והעברה ממקום אחד למשנהו.

* מהי הכמות של הקפיצים במזרון ומהו מספרם?

2. מקובל ברובם של בתי העסק למזרונים כי ישנה אפשרות לקבל מזרונים לנסיון של שלושים יום כדי לבחון האם הם טובים ונוחים. גופו של האדם מתרגל למזרון חדש במשך זמן של שלושים ימים.


מזרן ללא קפיצים – רכישה טובה לשנים רבות

1. מזרן ללא קפיצים הוא מזרן הפשוט ביותר, מזרנים מסוג דומה באים לשימוש לתינוקות וילדים. קיים מזרן הרבה יותר מתקדם מהמזרנים שיש להם קפיצים, זהו מזרן אורטופדי ללא קפיצים , מזרן ללא קפיצים הדומה לספוג יכול להתאים את עצמו לתנוחות הטבעיות של גוף האדם והמבנה שלו . מזרן ללא קפיצים הינו גמיש יותר והשוכב עליו מרגיש פחות לחץ על איבריו.

2. בשעה ששוכבים על מזרון כלשהו, נקודות הלחץ של גופנו שוקעות לתוכו של המזרון. אם לדוגמה, אנו שוכבים על הצד, הכתף תשקע עמוק אל תוך המזרון. כל מי שישן על מזרן קפיצים מסוגל לפעמים להתעורר משנתו עם כאבי גב ושרירים תפוסים דבר הנגרם כתוצאה מהעובדה שכשיש לחץ על הקפיצים , הקפיצים מפעילים לחץ בחזרה. אתם יכולים לקבל תמיכה שווה לכל אורך הגוף בעת שישנים על מזרן אורטופדי ללא קפיצים.

3. מזרן ללא קפיצים יש לו חיים ארוכים יותר בגלל שאין חשש שהקפיצים יתבלו והגמישות שלהם תפחת.

כתיבת תגובה