מיני בר – בר מים קומפקטי

כל מי שרוצה לחיות חיים בריאים יותר, כדאי שיתחיל עם צריכת כמויות גדולות יותר של מים. אבל לא סתם מים, אלא מים נקיים, שהם גם בריאים יותר וגם טעימים יותר (וזה לא פחות חשוב). ככל שצורכים יותר מים נקיים, ככה הגוף רענן, חיוני ונמרץ יותר, והוא לא מותש כל כך בקלות.

כדי ליהנות ממים נקיים ובריאים, כדאי לרכוש בר מים מיוחד לבית. הסיבה לכך היא פשוטה- מי ברז מלאים באבנית, לכלוך וחומרים מזיקים שונים, וצריכה של מים מינרליים מבקבוקים היא לא רק יקרה יותר היא גם לא נוחה.

בר מים מספק מים מטוהרים בעלויות נמוכות (אלה מי ברז שעוברים תהליך סינון מוקפד) והוא נמצא בבית כל הזמן, אז לא צריך לקנות עוד ולא צריך לסחוב יותר בקבוקים לעולם.

עם זאת, יש שני סוגים של מכשירי מים- יש את המכשיר האנלוגי ויש את המכשיר הדיגיטלי. כל מי שיש לו בר מים אנלוגי, צריך לחכות לשליח של חברת המים שיביא אספקת גלונים חדשה ויחליף את המיכל שנגמר. לעומת זאת, מי שיש לו מיני בר מים דיגיטלי, לא צריך לחכות לאיש, ויש לו אספקת מים כל עת.

יש עוד יתרונות לבר המים הקומפקטי מהסוג הדיגיטלי. לפני הכל, מיני בר קומפקט בר מאפשר שליטה גבוהה בטמפרטורת המים. בעוד שבבר המים האנלוגי יש רק שני ברזים ושתי אפשרויות, בבר הדיגיטלי אפשר להביא את המים לנקודת רתיחה ונקודת קירור קיצוניות. אפשר לקבל מים רותחים בדיוק כמו מקומקום חשמלי.

הדבר היחיד שצריך לזכור הוא התחזוקה שמכשיר מיני בר מים מצריך. הטיפול במכשיר הוא פשוט, רק קוראים לטכנאי מהחברה שממנה המכשיר נרכש, והוא מתקן על פי צורך. מה שכן, צריך להזמין אותו לצורך בדיקה לפי הוראות היצרן, ולפי הזמנים שהיצרן פרסם בחוברת המוצר. אם לא תבדקו ותתקנו את המכשיר לפי הצורך, המכשיר לא יעבוד כראוי, ובוודאי חיי המדף שלו יהיו קצרים מהרגיל.

עוד דבר נוסף שחשוב לעשות הוא להדביר את הבית מחרקים לפני שמכניסים את המכשיר. משום שהמכשיר יוצר לחות בתוכו, סביר להניח שאם לא תרססו תמצאו מקקים ושאר חרקים בתוך המכשיר כאשר תפתחו אותו. אבל ריסוס והדברה נגד החרקים תפתור את הבעיה.

ישנה תגובה אחת על “מיני בר – בר מים קומפקטי

  1. מיני בר מים טכנולוגי דווקא הופך את צריכת המים לפשוטה יותר, כי הוא חוסך זמן ופעולות בסיסיות

כתיבת תגובה