מנעולנים מספרים על התמודדות עם פריצה

כל מנעולן יוכל לספר סיפורי אלף לילה ולילה על פריצות מקוריות, אמצעי אבטחה לא שגרתיים ולקוחות המבקשים להתקין גם 10 מנעולים בדלת לתחושת ביטחון והגנה מפני פריצות. אבטחה היא תחום מאוד רגיש, ישנם המביעים חשש גדול יותר מפניפריצה של בית פריצות וזקוקים למנעולים חזקים בכדי להשיג תחושת ביטחון, אחרים כלל אינם מוטרדים מכך עד לרגע בו מתרחשת פריצה. אין כל ספק כי פריצה אל הבית, אל המרחב המוגן שלכם, היא טראומה לכל דבר, אין זה פשוט להתמודד עם החדירה למרחב האישי ועם ערעור תחושת הביטחון.

כיצד להחזיר את תחושת הביטחון לאחר פריצה לבית?

ראשית, חשוב יהיה להתייחס לקושי הנפשי המתלווה לפריצה ולשוחח על כך גם עם הילדים, ההתמודדות אינה פשוטה בכל גיל. השלב הבא יהיה סיור בבית לאבחון רמת הבטיחות הקיימת. השלב השלישי יהיה פנייה אל מנעולן אמין למטרת ייעוץ, המנעולן יבקש פרטים אודות הפריצה בכדי לאבחן את הדרך בה נפרץ הבית ואת החורים במערך האבטחה שלכם. נדגיש כי אין כל כוונה להפוך את הבית למבצר, ניתן לחזור לאורח החיים השגרתי במהרה תוך כמה צעדים פשוטים.

טיפים של מנעולן לאבטחת דירות בעיר

1. מנעולים חזקים המותקנים על דלתות חזקות. קיימות מעט דירות ישנות בעיר בהן עדיין מותקנות דלתות עץ פשוטות וקלות מאוד לפריצה. אם הדירה שלכם כוללת דלת עץ קלה כדאי יהיה לפעול להחלפתה או לסירוגין להתקין מנעול חזק.

2. לאחר פריצה או אבדן של מפתח יש להחליף את המנעול בדירה, החלפת המנעול הקיים במנעול חזק יותר תחזיר לכם בהדרגה את תחושת הביטחון.

3. עם כל מעבר דירה אל בית חדש או דירה שכורה יש להחליף צילינדר, לא ניתן לדעת מי מחזיק במפתח לביתכם ומחכה להזדמנות לפרוץ.

4. המתגוררים בדירות קרקע או דירות בקומות נמוכות מתבקשים לבחון את אבטחת החלונות, ישנם אזורים בהם אין כל מנוס מהתקנת סורגים בחלונות הבית.

אין זה משנה אם אתם מחפשים מנעולן בתל אביב, דימונה או באר שבע! התייעצות עם המכיר היטב את אזורי העיר ואת אופי הפריצות תסייע לכם בהחזרת תחושת הביטחון ושיפור תחושת הביטחון. הפריצה לבית היא טראומה אך אפשר להתמודד עמה, להחזיר את תחושת הביטחון ולחזור לישון טוב בלילה.

טיפים נוספים בנושא אבטחת הבית או העסק >>

כתיבת תגובה