מסחר בזהב וכסף בעולם

מתחילים להתעניין במסחר בזהב? יש לכם סיבה טובה לכך, בדומה לתחומי מסחר אחרים כמו מסחר במניות, קניית אגרות חוב, מסחר במט"ח ועיסוק בנדל"ן – גם קניית זהב יכולה להתברר ככזו שלה תשואה כספית גבוהה ביותר שיכולה להעשיר בין רגע אדם שיש לו מעט מה להשקיע. בדומה לתחומי המסחר האחרים, ערך הזהב עולה ויורד ולו שערים משלו, כאשר נכנסים לתחום של קניית זהב וקניית כסף ישנו הצורך הבסיסי לדעת ולהבין בדיוק מהו ערך הכסף והזהב באותה התקופה, כיצד לבדוק עליות וירידות שערים וכיצד להעריך או אפילו לחזות מה עתיד לקרות בהמשך הדרך.

חישוב ערכו של מחיר זהב

בכדי להבין את בורסת הזהב העולמית (אשר ממוקמת בלונדון שבאנגליה) חשוב להבין את הפרמטרים המרכיבים מחיר זהב. בכך נוכל לבצע קניית זהב נבונה כשאנו יודעים ומכירים מקרוב את השינויים והתנודות במחיר זהב בעולם. את מחיר הזהב, כמו גם מתכות אחרות, קובע מחיר גרם החומר (מחיר גרם זהב). מחיר זה נקבע על ידי מומחים בהתאם להיצע, הביקוש ומצב הכלכלה בעולם כולו. חשוב לציין כי מכירת זהב נהנית בשנים האחרונות מתשואה גבוהה במיוחד.

מסחר בזהב – קניית זהב ומכירה

כאשר מדברים על מכירת זהב, ישנם שני מושגים שונים אליהם יש להתייחס לרבות  קנייה של זהב ומכירתו. השיקול הכלכלי מסתמך על פרמטרים שונים ומגוונים המוערכים על סמך לא מעט נתונים ושיקולים כולל המצב הכלכלי בעולם, מחיר הזהב העדכני, ההיצע והביקוש לזהב בעולם. מסחר נכון בזהב, כמו בכל אלמנט אחר, יהיה לרכוש זהב במחיר זהב הנמוך ביותר שנוכל וכן מכירת זהב במחיר הגבוה ביותר שנוכל לקבל עבורו.

כלי כסף ישנים וחסרי שימוש הופכים להכנסה מפתיעה

פעמים רבות אנו נתקלים בחפץ זה או אחר אשר יושב לו בפינה נידחת בבית ומעלה אבק. חפצי כסף וזהב רבים נותרים בבית ואין אנו יודעים כי פוטנציאל כלכלי רב טמון בהם. מכירת כלי כסף, מכירת זהב וכן מחיר הזהב והכסף מאפשרים לנו להניב רווחים נאים מתכשיטים וכלי כסף וזהב שונים המצויים בידינו. ירידים, חנויות תכשיטים, סוחרים וגורמים רבים ישמחו לקנות מאיתנו תכשיטים וחפצים קרי ערך העשויים זהב או כסף. חשוב לציין כי מומלץ ראשית לבדוק את מחיר הכסף ומחיר זהב טרם ביצוע עסקה מול כל גורם.

כתיבת תגובה