מצעים תלת מימד

מצעים תלת מימד הם החידוש האחרון בעולם הטכסטיל. המראה של מצעים תלת מימד יוקרתי מאוד, ההדפסים נראים מלאי חיות והצבעים עזים ומרהיבים. המצעים מודפסים בהדפסת ריאקטיב – משמע שההדפס מצוי בתוך הבד ואינו מודבק על הבד כגון בהדפסת פיגמנט, מה שמונע את הדהייה של סט המצעים. סט מצעים תלת מימד עשוי 100% כותנה ומורכב מצפיפות חוטים גבוהה אשר מונעת את התקמטות הבד. השילוב של הדפס ריאקטיב וצפיפות חוטים גבוהה הופך את טיב המצעים ליוקרתיים במיוחד ושומר על מראה הבד – חדש ומרשים – לאורך שנים.

פינוק תלת מימדי

מצעים תלת מימד ארוגים בצפיפות חוטים גבוהה המעניקה לבד רכות מפנקת. הבד אינו מתקמט בכביסה ואינו מחליק מהמיטה. ההדפסים המרהיבים הופכים את המצעים לאקססוריז של חדר השינה ומעניקים לו מראה יוקרתי ומלהיב. ה"בעיה" היחידה ברכישת מצעים תלת מימד היא ההתמכרות להם. מרגע שפורסים סט מצעים תלת מימד על המיטה ונהנים מהפינוק התלת מימדי שהם מציעים –מראה מרשים – מגע רך ומפנק – ואיכות גבוהה, קשה מאוד להימנע מרכישת סט מצעים תלת מימד נוסף בקניה הבאה.

שמרני או יומרני?

מצעים הם עניין של טעם. את הבגד אנו לובשים בחוץ, לכן אנו משקיעים בלבוש שלנו זמן, ממון ומחשבה. אבל את המצעים שלנו אף אחד לא רואה. נכון, אפשר לצלם את הסט החדש ולפרסם אותו בפייסבוק, אבל מרבית האנשים – גם אלו היותר נועזים, אוהבים לשמור את חדר השינה שלהם בתחום הפרטי שלהם – הרחק מעיניהם הסקרניות של הציבור. אז מה זה משנה בעצם אילו מצעים אנו רוכשים? ומדוע רכישת מצעים גורמת לנו יותר הנאה מאשר רכישת בגד? יש לכך מספר ספקולציות: הבגד נועד לכסות אותנו – ולהרשים את האנשים. המצעים נועדו לכסות אותנו – ולא להרשים אף אחד. בגד משמח אותנו לרגע הרכישה ועוד פעם אחת שבה הוא נלבש. המצעים משמחים ברגע הרכישה ובכל פעם שאנו פורסים אותם על המיטה. הנה כבר נקודת מבט שמעודדת יותר להשקיע במצעים תלת מימד שיעניקו לנו את המקום הפרטי הזה שבו הנמר רובץ לנו על הברכיים, הפרחים פורחים בעולמנו והפינוק הזה שייך רק לנו, בלי שיהיה לאף אחד מבחוץ אחיזה על האושר הכל כך פרטי שלנו.

עדיף סט אחד על המיטה משניים באתר

במצעים פלוס המבחר עצום וכל סט יפה מקודמו. אנשים רבים מתגעגעים לפשטות שחלפה מן העולם ולו בשל העובדה שאז לא היה צורך להחליט מה לרכוש, פשוט משום שלא היה ממה לבחור. היה סט אחד וזה מה שכולם קנו. לבן עם רקמה, או תחרה, פרח יותר או פרח פחות וזהו. היום המבחר המינימאלי ביותר כולל לפחות עשרה סטים, כשעם כל סט מצעים תלת מימד נוסף שקיים באתר – גוברת תחושת הבלבול, אך כבר אמרו חכמינו: טוב ציפור אחת ביד – ממאה על העץ (או המצעים…). העיצה הטובה ביותר לבחירה היכן שההיצע מרובה – היא ללכת עם נטיית הלב. בדרך כלל סט המצעים הראשון שאליו נמשכתם, הוא זה שלבסוף תרכשו גם אחרי שעה של חוסר החלטיות. אבל גם אם רכשתם סט מצעים תלת מימד וכל הלילה הסתובבתם מצד אל צד בתחושת החמצה על כי לא רכשתם את הסט האחר, אל דאגה! מצעים פלוס נמצאים פה כדי להישאר ולהמשיך להעניק לכם את הסחורה הטובה ביותר לצד השירות הטוב ביותר.

כתיבת תגובה