מקום לארוע בהרצליה


רוצים לתכנן אירוע מהחלומות? מי לא חולם על חגיגה בלתי נשכחת, אבל מה למעשה אורחים זוכרים מאירוע? השמלה הנוצצת, התפריט, השירים, וכמובן את המארחים. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אך להרבה מאוד מהאורחים אותם קריטריונים חשובים, ועל המרכזים נשים פוקוס.

בחירת מקום הארוע

המיקום שבחרתם צריך לשקף אתכם ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה יוקרתית תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בבריכה תקרין תמימות, גן או אולם אירועים יוקרתי ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד אולם חמים יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על בר מצווה מלכותי ויוקרתי, אולם לעיתים כשנגמר שלב התכנון האסימון נופל והם מבינים כי זה לא באמת מה שהם חלמו עליו. אז לפני ששוכרים גן או אולם תחשבו מעבר לדימיון אם האולם הזה באמת משקף אתכם .

בוחרים מנות לארוע

נגמרה ההתעסקות עם אולם אירועים בפתח תקווה? חד משמעית אחד המרכיבים שצרכים להתייחס אליהם בכובד ראש הוא האוכל שיוגש בארוע. יכול להיות שזה נשמע קצת חסר בסיס, אבל רוב האנשים רוצים מאוד ליהנות ומה שחושב להם הוא התפריט שיוגש.

לפני שאתם סוגרים תפריט תבדקו טוב טוב מי רוב האנשים שיתפסו את החלק הגדול ביותר ביומכם החשוב. אם למזלכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע, חובבי האוכל הביתי, אז כנראה כדי שתלכו על אוכל יותר עממי. אם קורה ומדובר באנשים מביני עניין משנקין כדאי לנסות מנות מתוחכמות, אם זאת מסיבת ילדים ורובם יהיו בה נערים אז נכון למצוא תפריט פשוט המכיל נקניקיות, עוגת שוקלד ועוד.

תזכרו כי אף פעם לא ניתן לרצות את כולם, לפיכך כדאי לגוון עם תפריט מורכב ופשוט, יחודי ומסחרי. כך יש יותר סיכוי שיהיו לאורחים מספר אופציות להחליט. לסיכום, ברוב המקרים עדיף שיהיה גיוון חלופות מאשר מספר מנות מצומצמות.

עיצוב אולם האירועים

הואיל ויש לכם זמן נוסף וזה חשוב לכם להשפיע על האנשים באירוע שלכם, תיצרו קונספט, משהו חדשני ובאופן מיוחד משהו שנראה לכם שחשוב להקנות. בדומה לבחירת הגן, גם כן הסגנון היחודי משאיר רושם גדול במיוחד.

בכל מה שקשור לעיצוב לאמיתו של דבר אין סוף לרעיונות ; אפשר להשתמש בהכל, או להפך אפשר לשים דגש על דברים מסוימים; צבעים (אירוע בכתום, להדגיש רק צבע מסוים), תוספות (דקלים, ציפורים) עיצוב הפרחים וכו', פשוט תנו לדמיון שלכם להמריא. ידוע שלעיתים שאירוע אישי מתשתנה בעיקר להיות האירוע של הורי בעלת השמחה, על כן דווקא בנושא זה, זה החלק לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

דואגים לגבי אולם אירועים כשר?

לעיתים הכי קל לנסות שכולם היו מרוצים, אך שלא תשכחו שאחרי הכל זה הארוע שלכם. אם יש נושא שאתם לא רוצים לבטל אותו למרות שהוא, לא מקובל על אחרים , אז תדבקו בדעתכם. תסבירו למי שזה מציק לו בצורה שקטה שזהו בסופו של דבר הערב שלכם. הקשיבו ללבכם ובחרו במשהו שהכי משקף אתכם.

אתם, עדין צריכים עוד חומר לגבי התחום קראו עוד, ושתהיה קריאה נעימה!

כתיבת תגובה