נושר לך השיער? את לא היחידה

סיפור אחר לגמרי הוא נשירת שיער אצל נשים

על החשיבות של השיער בקרב בנות המין הנשי אין מקום להרחיב. המחלפות סביב ראשיהן עקרוניות ומרכזיות גם אם הן מהסוג שממש לא עסוקות בטיפוח המראה החיצוני שלהן, ובוודאי כאשר הן לא מפסיקות לעצב את הופעתן בכל דרך אפשרית. גילוי נשירת שיער אצל נשים או חס וחלילה מופיעים חורים במערך המלא שלו ממש עלולים לגרום להיסטריה.

התקרחות נשית חייבת להיות מטופלת בזהירות ובאחריות, גם בגלל שהיא באמת קשורה לתפיסת העולם ולביטחון האישי של כל אחת ואחת, וגם משום שהיא עלולה להצביע על בעיה אחרת לגמרי שגורמת לאותה חולשה בקרקפת. הסיבות לכך רבות, עוד לפני שאנו מגיעים למעטות ששיערן נפגע בשל גילן המופלג או בגלל ההיסטוריה המשפחתית.

נשים עלולות לגלות שיערות רבות, רבות מידי, מידי בוקר על המיטה אם הן בתקופה קשה של מתח ושינויים. הן עשויות להיחשף לחולשת השיער אם הן בתקופת היריון או בניסיון כסאחיסטי להשיל כמה קילוגרמים מיותרים. נשירת שיער אצל נשים עתידה להקדים חשיפה של מחלה קשה או אפילו חולשה של אברים פנימיים.

אז מה עושים?

במקרים רבים, התגובה לגילוי רק מגבירה את המצב. כך למשל אם התקרחות נשית נוצרת מלחץ נפשי היא עלולה להגדיל את הסטרס ואיתו את החולשה בקרקפת וחוזר חלילה. רבות רצות אל הספר ויחד איתו הם מסתירים בעזרת מברשת ומייבש שיער את הפגמים, מה שממשיך את הפגיעה בשיער. במקום כל אלה חשוב ביותר לאפיין את התקלה שמעוררת את אותה.

הרבה תפישות מגבשות את הסיבות לבעיה ומציעות דרכים לטיפול בנשירת שיער אצל נשים. יש רופאי עור שיציידו בהורמונים החסרים בגוף, רופאי משפחה ישנו אולי כדורים כרוניים בשימוש שוטף, שלא לדבר על השיטה הסינית המחזקת את כל הגוף והאזורים החלשים בו, יחד עם "איי רולר" וחומרים טבעיים דרמהלוק" המשתלבים בעיסוי הקרקפת העשוי להצמיח טובות, תרתי משמע."

:IRoller וב Dermalookיתרונות השימוש ב

עצירת הנשירה, חידוש זרימת הדם התקינה לקרקפת, יעיל נגד שיער מאפיר ושיער לבן, מצמיח שיער מחדש, השיער שצומח הינו רך ובריא, הטיפול הינו טבעי וחיצוני.

בואו לגלות את hairoller השיטה המצליחה בעולם לטיפול בנשירת שיער ,
והצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ ובעולם

כתיבת תגובה