עורך דין משפחה – לשמור על הזכויות במקומות הקשים!

 

עורך דין משפחה – לשמור על הזכויות במקומות הקשים!

 

עורך דין משפחה עוסק בכל התחומים הנוגעים לדיני משפחה. דיני משפחה כוללים תחומים כמו נישואין וגירושין, אפוטרופסות על ילדים, ירושות וצוואות ונושאים דומים נוספים. תפקידו של עורך דין משפחה הוא מורכב ורגיש, ולכן עליו להיות מקצועי ובקי במיוחד בכל הדינים הנוגעים לתיקי משפחה, ובנוסף גם להיות רגיש ללקוחותיו, ולדעת שהוא מטפל בנושאים מורכבים שעלולים להיות עדינים, רגישים וקשים.

 

עורך דין משפחה

 

התחומים שבהם עוסק עורך דין משפחה, כאמור, הם נושאים הנוגעים למה שקורה בתוך המשפחה, הגרעינית או המורחבת, בכל הנוגע להיבטים משפחתיים. עורך דין משפחה מטפל בנושאים כמו כתיבת הסכמי ממון, צוואות וכדומה לפני נישואין, דבר אשר נפוץ במיוחד בנישואים שניים. הוא עשוי לטפל בנושאים של גירושין, כמו הסכמי גירושין, משמורת על ילדים, תשלום דמי מזונות וכן הלאה. עורך דין משפחה עשוי לעסוק בענייני אפוטרופסות – אימוץ או אומנה של ילד, קביעה של אפוטרופוס שאינו הורה ביולוגי, שחרור של ילד מאפוטרופסות של הוריו, ועוד. עורך דין משפחה מטפל גם בנושאים של צוואות וירושות – הוצאת צווי ירושה, דיונים לגבי זכאויות של יורשים, סכסוכי ירושות ועוד. כפי שניתן לראות, אכן, כל הנושאים אשר מגיעים לפתחו של עורך דין משפחה הם נושאים סבוכים, קשים ורגישים, אשר יש לנהוג בהם בצורה מקצועית ועדינה במיוחד. בשל כך, עורך דין משפחה עובד צרוב בצורה שונה מעורכי דין אחרים, בכל הנוגע להתנהלות מול הלקוחות שלו. גם הדיונים בבתי משפט לענייני משפחה הם דיונים פורמאליים פחות מאשר כל דיון משפטי אחר, כאשר הנסיבות הסביבתיות והרגישות של הנושאים נלקחת בחשבון בכל דיון שכזה.

 

איך בוחרים עורך דין משפחה?

 

כאשר בוחרים עורך דין משפחה, חשוב לדעת כי מכיוון שהנושאים של דיני משפחה הם כה רגישים ועדינים, קל מאד גם להיסחף ברגישות וכך לגרום לאובדן זכויות של אנשים שונים אשר מעורבים בתהליך. לכן, חשוב מאד לבחור עורך דין משפחה מקצועי, בעל ניסיון רב והצלחות רבות, על מנת להיות בטוחים שעם כל הרגישות, הזכויות שלכם יישמרו בצורה הטובה ביותר.

 

 

 

כותב המאמר:

אודות עו”ד אהרוני מיכה – עורך דין ברחובות

בעל ניסיון רב בטיפול בתיקי משפחה.

המשרד מספק שירותים משפטיים בתיקי משפחה כגון- הסכמי גירושין בהסכמה, גישור בתוך המשפחה, הסכמי ממון, תביעות של חלוקת רכוש, פירוק שיתוף בבית המגורים, איזון משאבים וחלוקת זכויות סוציאליות בין בני הזוג בעת הגירושין.

 

 

 

כתיבת תגובה