על הפסקת עישון השוואת מחירים והמלצות

ברור שאני יכול בלי!. מהו פרק הזמן שנחוץ לכם בשביל להיגמל מסיגריות? יום אולי יומיים, קצת מעל שבוע, 6 חודשים, מקסימום שנתיים? עם יד על הלב, לא כזה קל להחליט. לרוב האנשים העישון הוא יותר מתחביב, הוא אורח חיים, ולדאבוננו, ככל שמתחילים עם "ההובי" המספק הזה בשלב מוקדם יותר כך קל פחות להפסיק איתו לצמיתות.

סיפורי עם סיגריות החל בחטיבה, מה שהחל עבורי כסקרנות של ילדים, לדאבוני המשיך והמשיך כהתמכרות קשה מאוד, עד לפני קרוב לשנה.

אם גם אתם מקורבנות הניקוטין, או אבא שלכם, ואתם מחפשים נואשות מידע לגבי סדנאות גמילה מעישון מצאתם את המאמר הנכון.

מהן הדרכים שקיימות כדי להפסיק אחת ולתמיד?

כיום, יש מספר גדול של דרכים להיגמל, אבל איך באמת יודעים מה הפתרון המתאים? יש מחקרים שמראים שזה משתנה מאדם לאדם, ע"כ כדאי לדבר עם חברים ומכרים בעלי אישיות דומה לשלכם, כדי להבין איך ומה עזר להם בגמילה מעישון.

שיטות להפסקת עישון הוא הפתרון?

יש מעשנים שפשוט מחליטים: אני לעשן מפסיק והם מצליחים בקלות, ולמי שלא, יש את האופציות שלרוב עובדות:

טיפול תרופתי ואלטרנטיבי – כמו לדוגמא מדבקות, או דיקור. (חשוב מאוד לשים לב שמספר שיטות וטיפולים מצריכים אישור רפואי ויכולים ליצור תופעות לוואי לא נעימות, ולכן מומלץ לוודא היטב מה אתם קונים).

ספרים להפסקת עישון – יש מספר מאמרים וספרים שנתנו השראה למעשנים להיגמל מסיגריות, כמו לדוגמה הספר של אלן קאר, ספרים כמו סיפרו של קאר אף עזרו למספר טלאנטים להפסיק לצמיתות – כמו השחקן אנתוני הופקינס ובעלה של דמי מור (אשטון).

סדנאות ומפגשי תמיכה – יש הרבה סוגי סדנאות, שאת חלקן הגדול ניתן למצוא באינטרנט. ברוב המקרים הן מבוססות על חיזוק ותמיכה מאנשים בעלי אותה ההתמכרות, כמו שקורה בסדנאות עזרה למכורים לעבודה.

כפי שניתן לראות, יש מספר רב של שיטות ואמצעים להיגמל מסיגריות, אך בחלק גדול מהמקרים הדבר החשוב שחסר הוא הרצון להפסיק, הרצון להגיד "נמאס לי מעישון" "אני מפסיק". ברגע שתחליטו שזה הזמן לעשות את הצעד החשוב הזה, ההמשך יהיה יותר קל, ובעיקר אם בורכתם וזכיתם בתמיכה של החברים, ככה אני ניצחתי.

בכל מקרה, תזכרו תמיד שהעישון פוגע בכם ובסביבתכם – במשפחתכם, בשכנים ואפילו בבעלי חיים.

אם אתם חולמים על להפסיק ומעוניינים מאוד לקבל חומר לגבי הפסקת עישון השוואת מחירים אתם מוזמנים להיועץ בי.

כתיבת תגובה