פרסום מאמרים באינטרנט- קידום אתרים

היום אנחנו רוצים לדבר על הדבר העתיק כנראה בעולם העיתונות ובפרסום בכלל, שזה מאמרים. למה אנחנו מתכוונים שזה הדבר הכי עתיק בעולם?

תחשבו לרגע ממה זה הדבר הזה שמורכב כל תהליך הפרסום, כתיבה, יצירה ובעצם עיתונאות בכלל, הרי כל הדבר הזה בנוי על כתיבת מאמרים נטו. די בטוח שללא כתיבה ויצירה בלתי פוסקת של תכנים ומאמרים חדשים, עולם הכתיבה ואפילו יחסי הציבור לא היה נראה כמו שהוא נראה היום.

מאמרים באינטרנט

האינטרנט כבש והוא כובש שטחים נרחבים בתחום של הפרסום, ויחסי ציבור באתרי האינטרנט הוא הדור החדש של יחסי הציבור. חדש זה בטח מעולה, אבל כל זה עדיין יושב על אותם יסודות שזה היה מאז ומעולם. כתיבה של מאמרים.

כל עסק בנוי מלקוחות. הם נעזרים בשירות שנותנת החברה, הם למעשה רוכשים את אותם מוצרים שונים וכמו כן הם אלה שיפרסמו את החברה שלכם חינם וזה כמובן במידה והם יחבבו את אותו מוצר.

אז מה הקטע עם מאמרים?

בדיוק בגלל זה חשוב עבור כל בעל חברה לרכוש את אמונו של הציבור וליצור לעצמו תדמית טובה. אלה שיודעים באיזו דרך לבצע זאת בדרך אפקטיבית ומנוסה אלה הם משרדים ליחצנות. המשרדים האלה אחראים להציג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר אשר תגרום ללקוחות שלכם לחבב את המותג, להעדיף אותו ולתת עליו המלצות.

יחסי ציבור באמצעות אינטרנט?

אם קראתם עד כאן, אז כנראה שאתם כבר מבינים שבתחום המאמרים- התחנה הראשונה ביותר של תחום יחסי ציבור זה כתיבה ויצירה. אם רק בשנים האחרונות כלי יחסי הציבור ועיתונים, קורה שעכשיו התווסף עוד אלמנט חשוב – הדבר הייחודי שמביא המכשיר הזה, הרוח הצעירה, של רשת האינטרנט. משרדי יחסי הציבור אשר משתמשים במכשיר הזה, עובדים מול מגוון אתרי אינטרנט וכן מול אותן רשתות חברתיות. רק שתבינו- הדרישה העיקרית של קבלה לעבודה במשרד יחסי ציבור, זה בהחלט יכולת כתיבה ויצירה עיתונאית.

על מה בנויים יחסי ציבור?  בניית יחסי ציבור מתחילה קודם כל במיצוב טוב של העסק. המיצוב הינו מיקומו של המוצר אותו מעוניינים לשווק לפי תפיסת הלקוח ולפי מרחב השוק. השלב הבא שמגיע אחר כך הוא כמו שכולם כבר יודעים- הפצה לעיתונים. מה זה אומר? אם המילה שאמרתם היא כתיבת מאמרים– אז אתם צודקים בהחלט.

אפילו בקידום אתרים

גם תחום שהוא טכני במהותו כמו קידום אתרים בגוגל, מתחיל ומסיים את דרכו בכך שחייבים ליצור ככל האפשר תכנים חדשים, הרי אתר אינטרנט זה יצירה של הרבה מאוד מילים ומשפטים, לכן חייבים לעשות ולהשקיע כמה שיותר בכתיבה. הבעיה היחידה בתחום הזה היא שאין הרבה כסף בכתיבה, קשה מאוד להתפרנס מזה.

כתיבת תגובה