פרקטים למינציה- כל היתרונות

 פרקטים למינציה- כל היתרונות

מי שאינו יודע ניתן למצוא היום שני סוגי פרקט, אחד הינו מעץ מלא שהוא יקר יותר והשני הינו פרקט מסוג למינציה שהוא פרקט סינטטי זול יותר אך הודות לטכנולוגיה החדשה הוא אף עמיד לשנים ונראה דומה מאוד לעץ טבעי. היום ישנם פרקטים למינציה אשר עמידים למים, מה שלא ניתן לחלום עליו עד לפני כמה שנים היות ומים ופרקט היו מנוגדים האחד אל השני. החלק הקדמי של הפרקט מצופה בכיסוי שמעניק לפרקט את חוזקו ואת ההגנה הנחוצה לו. יש לציין כי ככל שלוחות הפרקט יהיו עבים יותר כך הם יהיו איכותיים יותר ועמידים לשנים רבות.

פרקט מסוג למינציה מגיע בכמה דרגות שחיקה ומדורג , החל מ- 3AC  שהוא הפשוט ביותר ועד לדגת שחיקה של  AC6 . ניתן למצוא דרגת ביניים שנחשבת לפרקט מסוג בינוני אך עמיד. ניתן למצוא דירוג נוסף שהוא רמת הפרקט. ישנם פרקטים מסוג קלאס  31 עד ל -קלאס 33  שהוא סוג הפרקט היקר ביותר של למינציה. יש לדעת כי הפרקטים מסוג זה, חייבים להיות בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי ותקן מס' 1481, שחל על לוחות סיביים שמיוצרים בתהליך יבש. יש לוודא כי קיים גם תקן מס' 921 שהוא נגד אש.

פרקטים למינציה מיובאים- מה מומלץ?

יש לדעת כי מחיר נמוך של פרקט למינציה המיובא מחו"ל עשוי להיות יקר יותר לאחר תקופה מסוימת כאשר יתחיל להתקלף או להתבלות מהר. פרקטים מיובאים כדאי כי יהיו מאירופה שמסומנים ב- 1E. פרקטים שמיובאים מהמזרח הרחוק, כגון מסין, יהיו אמנם זולים יותר אך פשוטים ולא איכותיים. ככל שיהיה לכם יותר מידע על פרקטים כך תצליחו ברכישה טובה ומושכלת של פרקטים מסוג למינציה אשר ישדרו עיצוב, יוקרה ואיכות אם בבית או אם במשרד.

משרדים רבים מעוניינים יותר בפרקטים מסוג למינציה, בגלל שהם מתאימים לחללים גדולים ולמקומות שיש בהם תנוע רבה יותר וריהוט שעשוי לשחוק פרקט עץ בקלות מאשר פרקט מהסוג הסינטטי.

 

פרקטים למינציה איכותיים- צמרת פרקטים

על מנת לרכוש פרקטים למינציה יש לדאוג כי הם יהיו איכותיים ובעלי תו תקן שמתאים לארץ. פרקטים צמרת, הינה החברה מבין המובילות והוותיקות בארץ, אשר הוקמה בשנת 1970. החברה מייבאת את הפרקטים האיכותיים ביותר מכל הסוגים והגוונים וכן משווקת שטיחים, ווילונות וטפטים. השירות הינו אדיב ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בחינם לבחירה של הטפט האידיאלי וכן הובלה והתקנה מקצועית של הפרקט. השירות, האיכות של הפרקטים והיחס האדיב, הן מילות המפתח של חברת צמרת פרקטים שהיא בעלת מוניטין בתחום זה  כבר 40 שנה.

כתיבת תגובה