רכב 7 מקומות למשפחה המורחבת

בשעה טובה המשפחה התרחבה ועכשיו אתם עומדים על שלושה ילדים ויותר. התרחבות זו דורשת מכם לבצע שיוניים רבים הכוללים בין היתר רכישת רכב משפחתי גדול יותר שיכיל את כל הצאצאים, ושלא לדבר על חיות מחמד או מטען כגון קניות, עגלות או תיקים וציוד לטיול משפחתי. במילים אחרות, אתם נדרשים לעבור אל רכב 7 מקומות הידוע בכינוי מיניוואן, וכשמדברים על מיניוואן טוב ואיכותי מתכוונים כמובן לדגמים של חברת טויוטה.

מיניוואן ורסו

מיניוואן ורסו עם 7 מקומות ישיבה ונפח מנוע של 1.8 ליטר הינו רכב משפחתי מעולה, המגיע עם שלוש שורות מושבים ושלושים ושתיים תצורות התאמה, שבוודאי יתאימו לכל מטרה ונסיעה. מדובר ברכב בעל עיצוב חדשני ואלגנטי המספק לנוסעיו חוויית נסיעה נוחה, בטוחה ומהנה. מלבד זאת, לורסו תיבת הילוכים רציפה החוסכת באופן משמעותי בצריכת הדלק, שעומדת בממוצע על 9.4 ק"מ לליטר.

מיניוואן היברידי – פריוס פלוס

למי שרוצה לרכוש מיניוואן ועדיין לחסוך באופן משמעותי בהוצאות הדלק, כדאי לשקול מכונית היברידית של טויוטה מדגם פריוס פלוס, המצוידת במערך הנעה מתקדם כמו זה של אוריס הברידית או יאריס. מדובר ברכב 7 מקומות ישיבה שהינו מעט גדול יותר מדגם הפריוס הרגיל, בעל נפח מנוע של 1.8 ליטרים ובתוספת מנוע חשמלי המגיעים יחדיו ל- 136 כוחות סוס. כל זאת בתצרוכת דלק מדהימה של 24.4 ק"מ בלבד לליטר. כמו כן, המכונית מאובזרת בשבע כריות אוויר, מסך מגע, בקרת אקלים ועוד מגון שיפורים ותוספות ההופכים אותה ביחד עם נוחות הנהיגה לרכב משפחתי מושלם.

טויוטה סיינה – מיניוואן ביבוא אישי

אם אתם מעוניינים במיניוואן גדול ומפנק במיוחד תוכלו בעזרת יבוא אישי ליהנות מטויוטה סיינה המיוצרת בארה"ב עבור הציבור האמריקאי. מדובר ברכב 7 מקומות ישיבה בגודל ובסטנדרט אמריקאי עם מגוון אבזורים ופינוקים, החל ממושבי עור וכלה במסכי DVD לכל מושב.

כתיבת תגובה