שונות-חוזים,בריאות וסיעוד

חוזה דירה סטנדרטי

חוזה רכישת דירה נדרש בכל פעם שאתם מבקשים לרכוש או לקנות דירה, בין אם מדובר ברכישת דירה מקבלן ובין אם מדובר ברכישת דירת יד שנייה מאדם פרטי. במרבית המקרים, סביר כי חוזה דירה סטנדרטי יעשה את העבודה בשבילכם, אולם בכל חוזה דירה שהוא, חשוב לבדוק היטב את הפרטים ולהתאימם למקרה הנדון. כך לדוגמא, חוזה דירה סטנדרטי מגדיר את התנאים בהם ניתן לבטל את העסקה, אולם אולי תרצו להוסיף תנאים משלכם ? ואולי חוזה מכירת דירה בו אתם מחזיקים אינו מגדיר את הציוד שיישאר בדירה, או את החובה של הקבלן לסיים את כל תשתיות החשמל בטרם ימסור לכם את הנכס ?

על מנת לשמור על האינטרסים שלכם טרם החתימה על חוזה דירה, ועל מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות לאורך כל הדרך, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בתחום הנדל"ן, בעל הניסיון והידע בעריכת חוזי דירות, ובעל היכולת להבחין ולבדוק את כל הפרטים הקטנים. זכרו, כי אין להקל ראש בנושא חוזה הדירה, אין להשאיר דברים שאינם סגורים ואין לסמוך על מילים שנאמרו בעל פה – אלה עשויים להיות בעוכריכם ביום מן הימים ולהפוך לטעויות שיעלו לכם כסף רב.

חולה סיעודי – מהו

חולה סיעודי הינו אדם שאיננו מסוגל לבצע הוא עצמו את פעולות היום-יום ונזקק להשגחה ועזרה בביצוען. חולה סיעודי איננו מסוגל, בדרך כלל, לבצע פעולות פשוטות כמו קימה ושכיבה, התלבשות, התפשטות, אכילה, שתייה, שליטה בצרכים וכדומה. חולה סיעודי סובל פעמים רבות גם ממחלות קשות או תשישות נפשית, המקשות עליו לתפקד באופן יום-יומי. בעקבות מצבם נדרשים חולים סיעודיים לקבל טיפול צמוד, באמצעות סיוע הניתן בדרך כלל על ידי המוסד לביטוח לאומי, קופות החולים, או שירותים פרטיים בתשלום. פעמים רבות, מקבלים חולים סיעודיים טיפול קבוע בביתם, בעזרתו של מטפל או מטפלת, פעמים אחרות, בעקבות מצבם, שעלול להיות קשה במיוחד, מאושפזים חולים אלה במוסד סיעודי לצורך קבלת טיפול שוטף 24 שעות ביממה. במצבים, בהם החולה הסיעודי נהנה מביטוח סיעודי, שחתם עליו בטרם חלה עם חברת הביטוח, ממומן טיפולו על ידי חברת הביטוח, מימון המהווה השלמה לסיוע, אותו משלם ביטוח לאומי לחולה. ביטוח סיעודי זה מאפשר הרחבתו של הטיפול הניתן לחולה ומתן פתרונות נוספות, העוזרים להתמודד עם מצבו.

השוואת קופות גמל – מדוע צריך את זה?

קופות גמל, תוכניות חסכון לטווח ארוך, מאפשרות ליהנות מצבירת כספים, המשמשים אותנו בעתיד בעת פרישתנו מהעבודה. קופות גמל הינן כלי פנסיוני חשוב במיוחד לטווח בינוני או ארוך, המציע לנו, פנסיה בטוחה וקצבה חודשית מתאימה. השוואת קופות גמל הינה כלי פנסיוני חשוב במיוחד, שכן זה מאפשר לנו לבחור את קופות הגמל המתאימות לנו ביותר, לבחור את המסלול המשתלם לנו במיוחד, בהתאם לסכומי הכסף, אותם נוכל להפריש מדי חודש לטובתן ולסכומי הכסף, מהם אנו מעוניינים ליהנות בעת פרישתנו. השוואת קופות גמל מספקת לנו נתונים חשובים באשר לכל קופת גמל, בין אם הקשורים לרווחיה השונים ובין אם לביצועיה לאורך השנים. נתונים אלה, הנעשים במהלך השוואה חשובה זו, מספקים לנו מידע רב וחשוב הקשור בקופות הגמל השונות, ובכך בחירתה של הקופה האטרקטיבית ביותר עבורנו. כאלה המספקות לנו קצבה חודשית לכל החיים, קופות הגמל השונות, מאפשרות לנו לשמור על איכות החיים לה הורגלנו וליהנות מהכנסה חודשית מובטחת. בחירתה של קופת גמל בניהול אישי הנכונה הכרחית וחשובה במיוחד.

כתיבת תגובה