שימוש בסרטוני אנימציה לקידום ושיווק עסקי

עולם השיווק הדיגיטלי הולך ומתפתח ללא סוף. שיטות שהיו נהוגות רק לפני כמה שנים כבר נחשבות למיושנות. מהעסק שרוצה להצליח נדרש לגלות התמדה ויצירתיות בכל צעד ושלב. חשיבה מחוץ לקופסה הפכה לנכס אדיר בכל הקשור לפיתוח העסקי העכשווי. אחרי הכל, הלקוחות כבר ראו ושמעו הכל. תכנים ישנים, מועתקים או חסרי מעוף כבר אינם מצליחים להביא את אותה כמות הלקוחות. יש צורך לתת לגולש תכנים שבאמת יעניינו אותו – מבחינה ערכית, עניינית וויזואלית. אחת הדרכים להעברה יעילה של תוכן ויזואלי הם סרטוני אנימציה בתלת מימד. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת ליצור יצירות מופת מושקעות בזמן יחסית קצר ולהעביר את המסר בצורה מדויקת ויעילה יותר.

מתי נבחר לשווק באמצעות סרטוני תלת מימד?

סרטוני אנימציה מסוגלים לקחת רעיון מורכב וקשה להבנה ולהעביר אותו לצופים בצורה פשוטה ומובנת. מסיבה זו הסרטונים אינן משמשים רק ליווק, אלא גם ללימוד, הדרכה, הסברה, ועוד. הסרטונים יכולים לקדם מטרות שיווקיות שונות, החל ממיתוג, גיוס משקיעים, פרסום ועד ליצירת תוכן ויראלי להעלאת מודעות. תחומים בהם סרטונים בתלת מימד זוכים לפופולאריות רבה כוללים אנימציות לרפואה (Medical Animation) ואנימציה לתעשייה (Industrial Animation). בתחומים אלה הסרטונים זוכים למלוא מיצוי הפוטנציאל שלהם, כאשר נעשה בהם שימוש להציג טכנולוגיות חדשות, הליכים רפואיים פורצי דרך ומחקרים שונים. אך טכנולוגיית סרטוני אנימציה בתלת מימד אינה מוגבלת רק לתחומים אלה וניתן להשתמש בהם בכל תחום שבו נרצה לקדם מוצר, שירות או רעיון.

מהו תהליך הייצור של סרטוני האנימציה?

הכל מתחיל מפגישה עם אנשי מקצוע, במהלכם תוכלו לספר על המוצר שלכם, המטרות לשמם נוצר הסרטון והפורמט הרצוי. המומחים מאבדים את הרעיונות לכדי סקיצות ראשוניות של תסריט הכוללות את כל האספקטים הדרושים ליצירת המוצר הסופי – המראה הויזואלי, פלטת צבעים, דיבוב, התפתחות העניינים, ועוד. לאחר קבלת הפידבק מהלקוח וסיכום הגרסה הסופית מתחיל תהליך העבודה. הסרטון נבנה באמצעות תכנות מחשב מתקדמות ומשוכללות, המאפשרות יצירה מדויקת של אלמנטים בתלת מימד – פנים, תנועות, צללים, צבעים, ועוד.

כיצד ניתן להשתמש בסרטונים לשיווק העסק?

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים לא חסרות פלטפורמות בהן ניתן להפיץ את התוכן הויזואלי שלנו. הרשתות החברתיות נחשבות לאפיק פרסום מוביל המאפשר להגיע לקהל היעד הרצוי במהירות וביעילות. את הסרטונים ניתן להפיץ בפייסבוק, יוטיוב, טוויטר, ניוזלטרים. ניתן גם לכוון את ההפצה לתחום הרצוי. כך למשל, במידה ואנו פועלים בתחום הרלוונטי להפצה של אנימציות לרפואה, הרי שנפנה גם לרשתות ואתרים מקצועיים בהם ניתן לחלוק חומר זה עם אנשי מקצוע אחרים.

כתיבת תגובה