שמלת כלה קלאסית בהשוואה לשמלת כלה וינטאג

שמלת כלה קלאסית בהשוואה לשמלת כלה וינטאג

איך יודעים שעושים את הבחירה הנכונה עם שמלת הכלה? איך יודעים שהמראה המתוחכם יכול דווקא להתאים לכם במקום להיות מורכב, או להבדיל – המראה הפשוט יכול להבליט את התווים הצבעוניים המודגשים ממילא של הכלה? הרי הכול יכול ללכת אחרת לגמרי – המראה הקלאסי עלול להחוויר את הכלה, המראה הצבעוני וה"עמוס" עלול לבלוע את המראה הכולל של הכלה. מבעד צבעים וגוונים וגם שכבות שונות, עומדים סגנונות עיצוב שמלות כלה שונות. זה יכול להיות המראה הקלאסי בהשוואה למראה הוינטאג´, כשהבחירה אמורה להיות מושכלת.

לבחור על פי טרנדים

זו לא חוכמה לבחור שמלות כלה לפי מה שהולך באופנה – לפני שנים אחרות נכנסו שמלות הרטרו והוינטאייג´ אל חנויות היוקרה של שמלות הכלה, ומאז ועד היום עושים שימוש בשמלות משנים קודמות שאינן חייבות להיות החידוש האחרון שיצא, אלא דווקא לקחת מפעם את המראה התמים שאותו ענדה סבתא למשל בצעירותה. כך ישנם מעצבי שמלות כלה וערב מהרמות הבינלאומיות הגבוהות ביותר שמוכרים בזול את הקולקציות הישנות שלהם בחנויות.

שמלות כלה בגזרה קלאסית

לשמלה הקלאסית ישנו דימוי של קרם וקצפת, ואכן – הגזרה היא בדמות קצפת, והגוון – גוון הקרם או לכיוון גוני הלבן השונים. מדובר על קו עיצוב נקי שאותו מעצבים בדרך כלל מבדים הנשפכים ומקנים לשמלה מראה עשיר, המזכיר את אולמות הנשפים האירופיים של פעם.

מראה הוינטאייג´

הוינטאייג´ הוא עכשווי, מה שהיה פעם – הוא שעכשיו. עדיין, מדובר על שמלות כלה קלאסיות, כאלו שנוספו להם שרוולים והמחשוף מצניע עוד את מה שתחתיו, אולם מה שהופך את השמלה לאופנתית הוא צבע השמלה, הקפלים, הגימורים המדויקים. בסטודיו לשמלות כלה עובדים קשה כדי להגיע למראה הקדום המושלם ביותר שיתאים לגזרת הגוף הנושקת לה.

כתיבת תגובה