שמעת על טיפול אוסטיאופתיה?

מה זה אוסטיאופתיה? למי היא מתאימה? וכיצד שיטת טיפול זו יכולה לעזור לך?

אז רגע לפני שמגיעים לשיטה עצמה כדאי אולי להתחיל בכך שמקורה בארצות הברית והיא נוסדה על ידי אדם בנקרא אנדרו סטיל, אל אף שאולי זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על שיטת טיפול זו היא נוסדה כבר בסוף המאה ה-19 וניתן למצוא אותה בלא מעט מקומות בעולם…

דברים שתרצו לדעת על אוסטאותיה… יתרונות אוסטאופתיה

מטפל באוסטיאופתיה נקרא אוסטאופט.
על מנת לעסוק בתחום יש לעבור הכשרה מקצועית ולימודים האורכים מספר שנים ומעשירים את המטפל במידע וכלים שהוא צריך כדי לספק טיפול אחרים.

מדובר בשיטת טיפול המתבצעת במגע יד בלבד לכן היא נחשבת לטבעית לגמרי. במהלך כל הטיפול לא נעשה שימש בעזרים נלווים כלשהם אלא בלחיצות ומתיחות המסייעות להקלה בכאב.

כבר הוכיחה את עצמה בכל העולם. שיטת טיפול זו תופסת תאוצה בכל העולם כולל ישראל ומציעה לאלו שבוחרים בה שלל יתרונות וכבר למעלה מ-7 מיליון אנשים כבר נהנים ממנה. מעדויות של אנשים רבים אוסטיאופתיה הצליחה לעזור באופן די מהיר, כבר לאחר טיפולים בודדים רבים מהמטופלים חוו הקלה משמעותית בכאב.

מתאימה לכל אחד.
מאחר ומדובר בשיטת טיפול טבעית ללא תופעות לוואי היא מתאימה לכל אדם באשר הוא, החל מתינוקות ועד לקשישים. יותר מזה, אחת משיטות הטיפול ממשפחת האוסטיאופתיה היא שיטת הטיפול קרניו סקראל אשר פופולארית בעיקר בטיפול בתינוקות.

שלב האבחון קודם לכל.
לפני כל טיפול אוסטיאופתיה נהוג לבצע אבחון שמטרתו לספק יותר מידע אודות האופן בה אתם מנהלים את חייכם. מטרת האבחון היא להגיע למקור הבעיה, להבין מה גורם לכם את הכאב שאתם חווים. במקרים רבים אנו סובלים מכאבים במקום אחד בעוד שהבעיה האמיתית נמצאת במקום אחר לגמרי, לאחר שמאתרים את המקור ניתן לסייע בטיפול יעיל הרבה יותר!

האם אוסטיאופתיה מתאימה עבורך?

טיפול זה יכול לסייע במגוון רחב של בעיות כגון בעיות שונות של גב, כאבי כרוניים, כאבי ראש, בעיות במפרקים השונים של הגוף ועוד…
אם אתם סובלים מכאבים ההמלצה היא פשוט לנסות מספר טיפולים של אוסטיאופתיה ולגלות בעצמכם את יעילותה של השיטה, הסיכויים להרוויח בעניין זה גדולים יותר.

כתיבת תגובה