תכנון חתונה

הרגע הגדול הגיע, הוא כרע ברך והציע לך נישואין! הוא שלף את ה טבעת אירוסין בהפתעה מוחלטת וסוף סוף הצהיר על מה שידעת כל השנים האלו- שנועדתם לחיות ביחד. עכשיו מתחיל החלק של תכנון החתונה. אחרי הכל חתונה ונישואין אינם מסתכמים בהחלפת טבעות אירוסין . מה את צריכה לדעת על תכנון חתונה?

קודם כל שכל האנשים שתפגשי מעתה ואילך ידברו רק אלייך ולא אל בעלך לעתיד. הסיבה לכך שהם יודעים היטב שאת לוקחת את כל החלטות החתונה. אם בעלך לעתיד היה אחראי על החתונה היא היתה הרבה יותר זולה ופשוטה. זו הסיבה שהספקים פונים אלייך הכלה לעתיד מתוך מחשבה שאת קהל היעד שלהם.

דבר שני, כולם מסביבך הולכים לשכנע אותך שזה היום החשוב ביותר בחייך. את יכולה להאמין להם ולהסחף אחרי החלומות שהם מוכרים לך, או שאת יכולה להגיד להם שאת מקווה שיהיו לך עוד ימים חשובים.

שימי לב שכל פעם שאת מפעילה חשיבה ביקורתית אצל המעצב שיער, המאפרת, מעצב השמלה ועוד אילו ספקים, את גורמת לחשבון הבנק שלכם להיות קצת יותר מאוזן. תחליטי מראש מה חשוב לך ותשקיעי שם את האנרגיה והכסף, אבל לא כל דבר באמת ראוי לשיקול דעת והוצאה כספית רבה.

הכי חשוב שאת ובעלך לעתיד תפגינו דעה אחידה על מנת שלא להכנס לויכוחים מיותרים בפני ספקים שונים, שעלולים לנצל זאת על מנת לגרום לכם להתחייבות כספית שלא תכננתם.

כתיבת תגובה