תלונות נפוצות כלפי חברות האחזקה

אחזקת מבנים

החברות המעניקות שירות של אחזקת מבנים, הציבו לעצמן מטרה ברורה: להעניק שירות איכותי לבנייני המגורים והמשרדים תוך העלאת איכות החיים של השוהים בבניין. החברות העוסקות בשירות זה הן חברות המעניקות שירות, כך שמטבע הדברים יש ללקוחות לעתים בקשות שונות שהמטרה שלהן היא לגרום לחברה לשפר את השירות. בעוד ישנן חברות מצטיינות המשביעות את רצונם של הדיירים והעובדים בבניין, ישנן גם החברות שמסתבר כי הן יכולות לעשות קצת יותר. אלו התלונות הנפוצות ביותר המגיעות אל חברות האחזקה. הדרך שלכם ליהנות משירות מבלי שתצטרכו להתלונן? לחבור אל חברת אחזקת מבנים בעלת מוניטין והמלצות!

 

הבניין לא מספיק נקי

כ-60% מהתלונות המגיעות אל החברות העוסקות באחזקת הבניינים, הן תלונות בדבר ניקיון הבניין. מרבית הדיירים דורשים בעבודת התחזוקה על מנת ליהנות מבניין נקי בכל יום, כך שהגיוני מאד שמרבית התלונות שייכות לסוגיות הניקיון. חשוב לזכור כי במקרים של בניינים חדשים לדוגמא, קשה תחילה לשמור על רמת תחזוקה גבוהה, זאת מאחר ופועלי בניין עדיין עובדים בשטחם ומשאירים אחריהם כמויות גדולות של פסולת ואבק – מה שמצטייר המון פעמים כעבודת ניקיון שאינה יסודית מצד חברת האחזקה.

 

אור, כן את האור

כ-30% מהתלונות או הבקשות המגיעות אל נציגי חברת האחזקה הן בדבר נורות שרופות. המון פעמים מגיעים הדיירים או העובדים אל הבניין ומגלים כי ישנם אזורים בהם אין אור. הסיבה? הנורות נשרפו. אכן, התפקיד של חברת האחזקה הוא לטפל גם בכל הקשור לתאורה בבניין, כך שמדובר על בקשה סבירה והגיונית. שימו לב כי סוגיית החלפת הנורות מקוטלגת כ"תלונה", זאת מאחר והמון פעמים הדיירים מגלים לפני נציגי חברת האחזקה כי הנורה נשרפה – כך שהחלפת הנורות בוצעה לאחר בקשת הדיירים, מה שהופך אותה לתלונה.

 

ותלונות נוספות

חברה העוסקת בשירות של אחזקת מבנים היא חברה המעניקה שירות בכל הקשור למערכות המים, החשמל והאינסטלציה בבניין, כך שישנן עוד תלונות המגיעות אל נציגי החברה. על כן, דעו כי עוד 10% נוספים שייכים לתלונות מסוג זה. באחריות החברה שאיתה אתם עובדים להשיב לבקשות שלכם ולטפל בהן בצורה מקצועית, עניינית ומהירה.

 

כתיבת תגובה