תפקיד הכלה המסורתי

חתונה היא אחד האירועים הכי משמחים אך הכי מלחיצים בהיסטוריית חיים של בנאדם. במיוחד אם אותו בנאדם הוא למעשה הכלה. לכלה יש תפקיד מיוחד- עליה להיראות טוב, להיות מושא מבטם של כל האורחים וקנאתן של כל הבחורות האחרות. עליה לחיות את החלום, ולהיות ממש נסיכה. על מנת למלא את כל התפקידים האלו עליה להשקיע רבות בהופעה שלה ולשפר אותה באופן עקבי לפני החתונה.

מתוקף כך הכלה אמורה ללכת ל קוסמטיקאית מספר חודשים לפני החתונה ולעשות טיפולי פנים, טיפולי הסרת שיער ותכנון של המראה הזוהר והעתידי שלה. עליה לבדוק מספר אפשרויות של איפור על מנת להיראות בדיוק איך שהיא רוצה להיראות, באופן שיהיה אינטגרטיבי ויגרום לכל ההופעה שלה להיות מדהימה ובלתי נשכחת.

התפקיד המסורתי של הכלה הוא תפקיד קשה ורוב הכלות לא זוכות להינות באמת בחתונה שלהם. במקום לרקוד עם החתן הן דואגות שהופעתן לא תינזק והן מבקרות בשירותים באופן תכוף על מנת לסדר איפור ושיער.

ישנן כלות שמנסות למרוד בתפקיד זה- הן בקושי מתאפרות, קונות שמלה פשוטה יחסית, ולא מוכנות לזהות את תפקיד הכלה עם הצורך להיראות טוב, אלא עם הצורך להרגיש טוב. על מנת להרגיש טוב כלות שונות עושות דברים שונים. יש כלות שרוצות להיות רגועות ופשוט להינות מהיום המיוחד שלהן, ויש כלות שרוצות לנצל כל רגע להצטלם לרקוד ולשתות. כל כלה והעדפה שלה.

כתיבת תגובה