אבנים נפוצות לשיבוץ בתכשיטים

תכשיט משובץ באבן חן

אבני חן מהוות את המרכיב העיקרי והחשוב ביותר במרבית התכשיטים

תכשיטים, בפני עצמם, מהווים חלק חשוב ביותר בחיים של רבים מאתנו – בין אם מדובר בתכשיטים שאמורים לייצג דבר מה כמו טבעות נישואין או אירוסין, ובין אם מדובר בתכשיטים שהעיקר שלהם הוא קישוט – שרשראות, עגילים, צמידים וכדומה. בכל מקרה, במרכז כל תכשיט נמצא הלב שלו ומה שמעניק לו את האופי שלו, ואנחנו מדברים כמובן על האבן המשובצת בו. אבני חן הן חלק בלתי נפרד מעולם התכשיטים, בדגש על תכשיטים משמעותיים ואיכותיים. כעת, ננסה להסביר לכם קצת יותר על כמה סוגים של אבנים שנפוצות במיוחד בשיבוץ בתכשיטים.

סוגים שונים של אבנים שנפוצות לשיבוץ בתכשיטים

  • יהלום – היהלומים הם, באופן די מובן, אבני החן הידועות ביותר, המשמעותיות ביותר והיוקרתיות ביותר בעולם שלנו, מזה שנים רבות מאוד. היהלום הוא החומר הקשה ביותר בטבע, ובעל ניגוד האור המבריק ביותר. משום כך, העולם שלנו מוקסם מהיהלומים ומודד את שווי התכשיטים במקרים רבים לפי שווי ומשקל היהלומים שמשובצים בהם. זוהי הבחירה הבטוחה ביותר בכל סוג של תכשיט – אבל אלה הן לא אבני החן היחידות בהן ניתן לבחור.
  • רובי – אבני הרובי הן בעלות אופי סוער וייחודי, עם צבע אדום ועמוק שמביע במקרים רבים רגשות סוערים ומלאי תשוקה, והם מתאימים משום כך לתכשיטים רבים מאוד בהתאם. אבני הרובי הן פופולאריות למדי בשיבוץ של תכשיטים מסוגים שונים, וניתן למצוא בעיקר תליונים רבים בהם הרובי משובצת.
  • טופז – הטופז היא אבן חן ייחודית בגוונים עמוקים של כחול. אבן החן הזו היא אהובה ביותר והיא יכולה להיות המרכז של תכשיטים ייחודיים ואיכותיים, מטבעות ועד עגילים.
  • ענבר – אבני הענבר, בצבעים כתומים-אדומים עדינים יחסית, היא אבן המשלבת בין סולידיות לבין התבלטות. על הציר שבין אש למים, מדובר באבנים ייחודיות שמתאימות לתכשיטים רבים.

כשאתם בוחרים תכשיט, תבחרו בצורה הנכונה ביותר את אבן החן שבמרכזו

בחירה נכונה של תכשיט חייבת לכלול בחירה נכונה באבן החן שמשובצת במרכזו. בחרו נכון, דרך חברה המתמחה בתכשיטים ובעיקר מציעה מגוון איכותי של אבני חן, והבטיחו לעצמכם תכשיט שמתאים בדיוק למטרה שלכם.

כתיבת תגובה